The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Koittakaas kattella kauniimpia unia. Mitä mörköjä viime yönä ollu liikenteessä kun kaikki on nähny jotain painajaista?

Mjaa. Seinä on ny oikaistu ja tulevien verhouslautojen naulauspuut on ny paikallaan. Ei puutu enää ko kilometri sitä lautaa.

Ja ainii. Mä saan uuden kämppäkaverin. Jos muistatte niin vielä pari vuotta sitten mä olin tämän tästä hoitamassa kummipojan hauvelia. Siinä on ny käyny se tavallinen tarina, et perheeseen on ny syntyny pari lasta joista toinen siis just äsken ja nyt hauveli alkaakin olla perheessä liikaa. Vaihtoehdot on muutto joko koirien taivaaseen tai Aksun kämppäkaveriksi. Voi hauveliparkaa kun ei o hyviä vaihtoehtoja.

Eikä muuten ole mitenkään itsestäänselvää, että kuntoutuspaikkaan olis asiaa omalla lemmikillä. Siinä on ensinnäkin suuri vaara, että jonkun ajan päästä juoppo rypee jossain ja paikka on ennen pitkää täynnä entisten asukkaiden kissoja/koiria/kilpikonnia/ joiden omistajien olinpaikasta ei ole tietoakaan. Toisekseen; kateus - miks tolla saa olla oma koira ja miks mä en saa hankkia tänne vaik strutsia?
Mut hauveli nyt siis muuttaa tänne. Kunhan kotiudun keskisuomesta esikoislikan kämpänmaalaushommista.
Kuulostaapa ihanalta. Onko hauveli tottunut mirreihin vai onko mirrikoulu edessä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Jep. Johtaja on hyvinkin eläinrakas. Mut kuten yllä kerroin niin tää on silti vähän poikkeuksellista. Ei siin eläinrakkaus auta jos niistä alkaa kertymään läjäpäin ongelmia.
Ei toki auta, miltä susta itestäs tuntuu että pystytkö sitoutumaan siihen asiaan?
On kyllä mahtava juttu, kohta sulla on siellä kaikki elukat kerjäämässä sipsejä ym mässyjä:D:D
 
Joskus kun olen herännyt kesken unen, niin mietin olenko oikeasti huutanut. o_O
Mä taas jatkan nukkumista
Mä olen joskus huutanut niin lujaa, että poika tuli huoneestaan kysymään mitä asiaa...olin huutanut häntä nimeltä ja toisella kerralla olin huutanut keskellä yötä että ''ja nyt saa sitten luvan riittää!!'', heräsin siihen kun poika tuli kysymään että ''jaa niin että mikä saa luvan riittää?''..saatan myös kävellä unissani ja muutama vuosi sitten heräsin olohuoneen lattialta nukkumasta.o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mutta eiks ne kisut ole siellä tottuneet muihin eläimiin?
En muista ootko kertonut, mutta onko siellä koiria?
Paikan kissat on tottuneet paikan koiriin, jotka on jos mahdollista vielä laiskempia kuin paikan kissat.
Hauveli taas ei tietääkseni ole juurikaan ollut tekemisissä kissojen kanssa. Kaiken lisäksi - hauveli on ajokoira. En tiedä miltä maailma näyttää ajokoiran silmin mutta voisin olettaa, että kissa muistuttaa lyhytkorvaista jänistä. Joten voi olla, että kissoille on luvassa liikuntatuokioita kunnes hauveli tottuu.
Toivottavasti kisumisu ei mulle hirveesti loukkaannu.

 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Paikan kissat on tottuneet paikan koiriin, jotka on jos mahdollista vielä laiskempia kuin paikan kissat.
Hauveli taas ei tietääkseni ole juurikaan ollut tekemisissä kissojen kanssa. Kaiken lisäksi - hauveli on ajokoira. En tiedä miltä maailma näyttää ajokoiran silmin mutta voisin olettaa, että kissa muistuttaa lyhytkorvaista jänistä. Joten voi olla, että kissoille on luvassa liikuntatuokioita kunnes hauveli tottuu.
Toivottavasti kisumisu ei mulle hirveesti loukkaannu.

Kissat opettaa nopsasti koiralle kaapin paikan, toki muutama naarmu siinä tohinassa saattaa syntyä:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Paikan kissat on tottuneet paikan koiriin, jotka on jos mahdollista vielä laiskempia kuin paikan kissat.
Hauveli taas ei tietääkseni ole juurikaan ollut tekemisissä kissojen kanssa. Kaiken lisäksi - hauveli on ajokoira. En tiedä miltä maailma näyttää ajokoiran silmin mutta voisin olettaa, että kissa muistuttaa lyhytkorvaista jänistä. Joten voi olla, että kissoille on luvassa liikuntatuokioita kunnes hauveli tottuu.
Toivottavasti kisumisu ei mulle hirveesti loukkaannu.

Onks toi kuvassa oleva irlanninsusikoira? Ne on ihania!!
Sitä paitsi mää vähän luulen että siinä tapauksessa sääkin saat vähän extraliikuntaa, kun yrität seistä elikoitten välillä rauhantekijänä:LOL::barefoot:
 

Yhteistyössä