The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Me usein miehen kans tipahdetaan samoihin aikoihin kesken leffan ja herätään elokuvan loppuun, siinä on hyvä kysellä toiselta miten se päätty:D

Täällä mies alkaa pilkkiä ja mä kysyn, mentäiskö nukkumaan. "Ei vielä, katotaan tää loppuun" on vastaus. Sit se pillkkii taas ja nukkuukin ja pahimpana iltana haluaa katsoa seuraavankin jakson ennenko suostuu ihan oikeasti unille.

Mies on tyyliä kahdeksanvuotias tossa asiassa. :ROFLMAO:
 
Täällä mies alkaa pilkkiä ja mä kysyn, mentäiskö nukkumaan. "Ei vielä, katotaan tää loppuun" on vastaus. Sit se pillkkii taas ja nukkuukin ja pahimpana iltana haluaa katsoa seuraavankin jakson ennenko suostuu ihan oikeasti unille.

Mies on tyyliä kahdeksanvuotias tossa asiassa. :ROFLMAO:
Mun mies on täysin samanlainen:LOL: Ei voi luovuttaa, "ei mua enää väsytä" ja kohta torkkuu taas:D
 
Päivää

Ei menny yö hyvin, koko ajan heräilin siihen että oikealle puolelle päätä särki tosi kovaa..sitten se tuli vielä uniin ja näin sellastakin unta missä mulla oli se sellanen aneurysma jokin missä verisuoni pullistui päässä ja herätessä pelotti, että jos mulla onkin seo_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Aqela
Päivää

Ei menny yö hyvin, koko ajan heräilin siihen että oikealle puolelle päätä särki tosi kovaa..sitten se tuli vielä uniin ja näin sellastakin unta missä mulla oli se sellanen aneurysma jokin missä verisuoni pullistui päässä ja herätessä pelotti, että jos mulla onkin seo_O
Päivää, mä nukuin huonosti ja nyt on vetämätön olo. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
HuomentaPäivää!
Päivää

Ei menny yö hyvin, koko ajan heräilin siihen että oikealle puolelle päätä särki tosi kovaa..sitten se tuli vielä uniin ja näin sellastakin unta missä mulla oli se sellanen aneurysma jokin missä verisuoni pullistui päässä ja herätessä pelotti, että jos mulla onkin seo_O
:unsure: Olipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?

Mäkin nukuin huonosti(varmaan johtu siitä älyttömästä kahvin latkimisesta)
Näin todella ahdistavaa unta eksän hautajaisista... Itkin ihan hillittömästi, sit siellä muutamat ihmiset pulisi ja hihitteli keskenään ja mä kävin niihin käsiks ja mut raahattiin pois:unsure:
 
Päivää, mä nukuin huonosti ja nyt on vetämätön olo. :cautious:
Sua pitäis sitten varmaan vähän vetästä:barefoot::barefoot::barefoot:*nippasee tukasta*:sneaky:
:unsure: Olipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?
En kokonaan, tätä oli jo viime viikolla, mutta meni ohi...mutta toi viimeöinen ei ollut kiva kokemus(n)
Näin todella ahdistavaa unta eksän hautajaisista... Itkin ihan hillittömästi, sit siellä muutamat ihmiset pulisi ja hihitteli keskenään ja mä kävin niihin käsiks ja mut raahattiin pois:unsure:
Noi tollaset unet on todella ahdistavia:unsure::unsure:
 
Päivää

Ei menny yö hyvin, koko ajan heräilin siihen että oikealle puolelle päätä särki tosi kovaa..sitten se tuli vielä uniin ja näin sellastakin unta missä mulla oli se sellanen aneurysma jokin missä verisuoni pullistui päässä ja herätessä pelotti, että jos mulla onkin seo_O
Halaus,onpa ollu kurja yö. Tsemppiä
 
Mie heräsin 8.15 :love:
Äsken tulin n 1h lenkiltä + kaupasta.
Kävin tiistaita varten kävelemässä toisen reitin töihin. On sentään vähän lyhyempi reitti kuin eka.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
HuomentaPäivää!

:unsure: Olipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?

Mäkin nukuin huonosti(varmaan johtu siitä älyttömästä kahvin latkimisesta)
Näin todella ahdistavaa unta eksän hautajaisista... Itkin ihan hillittömästi, sit siellä muutamat ihmiset pulisi ja hihitteli keskenään ja mä kävin niihin käsiks ja mut raahattiin pois:unsure:
Hyi mikä uni ollu. :(
Halaukset.
Mä näin vähän aikaa unta,missä menin muka tutun naapurin uuteen taloon käymään ja siel oli muitakin ihmisiä. Mä menin alakertaan tutustumaan hirveen jyrkkiä portaita ( 1 pahoista painajaisista on portaat ) siellä sitten nuorimies tarjosi jotain salaattia ja salaatinkastiketta,heti alkoi suu turtua ja mut oli sidottu tuoliin kiinni. :unsure::(o_O sitten joku nuori pimu viilteli käsiään ja kaikee muuta inhottavaa. Hyii.
Ihan ku joku sarjamurhaajaleffa
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Aqela
HuomentaPäivää!

:unsure: Olipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?

Mäkin nukuin huonosti(varmaan johtu siitä älyttömästä kahvin latkimisesta)
Näin todella ahdistavaa unta eksän hautajaisista... Itkin ihan hillittömästi, sit siellä muutamat ihmiset pulisi ja hihitteli keskenään ja mä kävin niihin käsiks ja mut raahattiin pois:unsure:
No hyii.. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä