The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenia!

Smoothieta herukoista. Aikas hapanta.
Jaa. Roosalassa sitten alettiin ottamaan hapanta heti aamusta.

Päivää kettinkiin.
Varasto-, sauna-, kanttiini-, yms-rakennuksen takaseinän verhouslautojen vaihto-operaatio menossa. Vissiin jossain kohtaa rakennusta vähän isompiakin muutoksia edessä.
Muttä mä pääsen remonttia karkuun kun lähden alkuviikosta keski-suomeen esikoislikan luo.
Tekemään remonttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En muuten kertonut edellisessä viestissänikään sitä. Nina Hartley joissakin kuvissa on kovin saman näköinen tai sitten toisin päin. Epävarmuus jälleen valtaa mieleni, että kumpi nostaa kunnianloukkaussyytteen Nina vai Laura. Noh, en nyt ala analysoimaan niin ehkä selviän ilman vankeustuomiota. Vaikkakin haluaisin kyllä
Mä en niitä ihan kaksoisolentoina näe mutta joissakin kuvakulmissa niissä on kyllä vähän samaa. Hartley vois olla Lauran äiti, tai isosisko.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
On niissä aika paljonkin samaa ku jaksaa katella. Enemmän tykkään tuosta Ninasta tällä hetkellä (veret seisauttava vaikutus) :ninja:

En kyllä tuota Lauraa sen paremmin tunne, mutta epäilen, että vaikka kuinka pitäisin hänestä kuinka, niin olisi loukkaavaa sanoa sitä, jostakin syystä :unsure:

I love pussy :love:

Muovista olisi pieni tietoisku, mutta nyt pitää mennä maksamaan tai tulla.


Mä en niitä ihan kaksoisolentoina näe mutta joissakin kuvakulmissa niissä on kyllä vähän samaa. Hartley vois olla Lauran äiti, tai isosisko.
 
Mä olen juonut vettä ja teetä ja söin 4 darculaa:eek:
No mutta, keho huutaa että pitäis syödä mutkun ei tee mieli syödä..
Juuri niin.... Mäkin laitan ruokaa kyllä muille mut jotenkin ei vaan tee itse mieli syödä, vaikka alkaa olla vähä huono olokin. Mä oon miettiny et oisko tää on joku kk-kiertoon liittyvä juttu kun mulla tuntus olevan aina osan aikaa kuukaudesta sama ongelma..o_O
 
r0s
Täytteet (jauheliha, puolikuivat tomaatit, minimozzarellat) (tonnikala, palvikinkku, ananas, homejuusto, paahdettu paprika) valmisteltu. Ja tein reunoille dipiksi basilika-valkosipulimajoneesiä.

Juusto pitäis vielä raastaa. Pohjat kohoavat kauniin pyöreinä.
 

Yhteistyössä