Kierukka, mutta ei ehkäisyn takia vaan runsaiden vuotojen1. Raskaus
2. Kuukautiset
3. Hormonaalinen ehkäisy
4. Vyöruusu
5. Rintatulehdus
6. Rinnan kysta
Kierukka, mutta ei ehkäisyn takia vaan runsaiden vuotojen1. Raskaus
2. Kuukautiset
3. Hormonaalinen ehkäisy
4. Vyöruusu
5. Rintatulehdus
6. Rinnan kysta
Kreikassa niitä näki kanssa paljon, Turkissa näki enemmän kissoja..tulivat hotellille kerjäämään ruokaa ja saivatkin sitä.Äläs nyt! Vuoristokylässä, missä yövyttiin yksi yö, oli yhdeksän koiran lauma. Aamutuimaan, ku oltiin pakkaamassa tavaroita autoon, näin lauman edempänä kujalla ja kävelin ottamaan kuvia. Vanha, kumaraselkäinen mies istui penkillä ja syötti niitä. Mulle se toivotti kauniisti huomenet joihin yritin vastata alkeellisella espanjalla ja hymyllä.
Kyllä niistäkin joku huolen pitää. Biojätekeräys tai kompostointi on varmaan siellä käsittämätön käsite ku kaikki ruoantähteet ja kuoret sun muut menevät eläimille.
Voisin mä kreikkaankin mennä.Kreikassa niitä näki kanssa paljon, Turkissa näki enemmän kissoja..tulivat hotellille kerjäämään ruokaa ja saivatkin sitä.
Voi kun pääsiskin taas Rodokselle!Voisin mä kreikkaankin mennä.
Tuo mirri tänne. Mä rapsuttelen sitä. Ja kisumisu opettaa sen tavoille!Mä laitan mirrin hoitoon siks aikaa
Ei tuo vöyhäke millekään koirille pärjäis
Jaa kumpi? Video vai kitaristi?Siunaajavarjele mut olipas se.
Saattais tuo mun mirri riitaantua siellä muiden kissojen kanssa, on vähän mustasukkaista sorttiaTuo mirri tänne. Mä rapsuttelen sitä. Ja kisumisu opettaa sen tavoille!
Musiikki ja sen soittaja.Jaa kumpi? Video vai kitaristi?
Olihan tuo aika taitava ja osas hienosti näppäillä sormillaan...mitähän muuta tuo osais tehäMusiikki ja sen soittaja.
Heeii! Mirri tulee mulle hoitoon. Sulla on jo mirri.Tuo mirri tänne. Mä rapsuttelen sitä. Ja kisumisu opettaa sen tavoille!
Tapelkaa, tapelkaa..saatte tikkariaHeeii! Mirri tulee mulle hoitoon. Sulla on jo mirri.
Ihanalta kuulostaaJa ikä senko parantaa miestä!
Helpoin tikkari ikinä!Tapelkaa, tapelkaa..saatte tikkaria
Oliko sillä pössis käryämässä tuossa kitaran kaulalla??Ja ikä senko parantaa miestä!
Oliko sillä pössis käryämässä tuossa kitaran kaulalla??
Ne muuten haisee yllättävän pahalle, ei kaikki mutta useammat..Eiku kai se joku suitsukepötkäle oli.
Ne muuten haisee yllättävän pahalle, ei kaikki mutta useammat..
Joo, ei ne oikein muuta tee kuin haisevat pahalle ja se haju tarttuu vaatteisiin ja joka paikkaanSanos.
Eivätkä toimi edes hyttyskarkottajina. Kokeiltu on.