The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Päihdekuntoutuksella on ihmeellisiä sivuvaikutuksia.
Taannoin kun sain päätöksen, että olen täällä ny toistaiseksi ainakin syyskuun loppuun...
- ni samantien työkkäristä ilmoitettiin, että kun olen täällä niin eivät vaivaa minua mitenkään ennen syyskuuta
- ja tänään tuli Kelasta tieto, että kun ny olen täällä nii hekään eivät vaivaa minua koko kesänä

Kaikki asiani ja viranomaisasiani siis on hoidettu tästä syksyyn! Ihan ihmeellinen tilanne. Mun tarttee vaan olla möllötellä täällä ja rapsutella mirriä.
No tein mä tänään varastohuoneeseen seinähyllyt.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Aqela
r0s
Hmmmh.

Koska keli ketuttaa niin pohdin, että mitähän maksaisi jos hankkisi suht alkeellisen mutta turvallisen veneen missä voi asua. Sit näillä main alkaisi matkata sillä espanjasta kohti suomea, viettäisi kesän täällä ja palaisi jouluksi espanjaan.

Suomessa vois olla pieni hirsmökki jossain saaressa etelärannikolla ja espanjanpuolessa venosen voisi parkkeerata johkin ja vuokrata suomalais-sukulaisille/ystäville/tuttaville talven ajaksi ja itse siirtyä asumaan pieneen, kiviseen vuoristomökkiin. Niitä sieltä saa edullisesti, sen selvitin jo!
 
Hmmmh.

Koska keli ketuttaa niin pohdin, että mitähän maksaisi jos hankkisi suht alkeellisen mutta turvallisen veneen missä voi asua. Sit näillä main alkaisi matkata sillä espanjasta kohti suomea, viettäisi kesän täällä ja palaisi jouluksi espanjaan.

Suomessa vois olla pieni hirsmökki jossain saaressa etelärannikolla ja espanjanpuolessa venosen voisi parkkeerata johkin ja vuokrata suomalais-sukulaisille/ystäville/tuttaville talven ajaksi ja itse siirtyä asumaan pieneen, kiviseen vuoristomökkiin. Niitä sieltä saa edullisesti, sen selvitin jo!
Apua, mää tuun mukkaan!!*Pakkaa reppua ja kissantarvikkeita valmiiks*
 
Jaa häh. :eek:

Mä sain vasta alkupalat lautaselle. Toki söin samantien ainakin sata grammaa juustoa. :oops:
Tein pöperöä ja en jaksanut ees kaikkia syyä:eek:
Tossa on salamia (vähän niinkun pizzapohjan virkaa suorittamassa), herkkusieniä, kirsikkatomaatteja viipaleina ja paljon, fetajuustoa, valkosipulinkynsiä muutama, chilipalkoja viipaleina, jalapenoa, vihreitä oliiveja, päällä gouda-ja cheddarjuustoa ja niiden päällä oli vielä 1 kirsikkatomaatti kokonaisena:p
Sitten tuolla on illaks vielä salaattia.:coffee::coffee:
 
r0s
No varmasti olivat, reppanat:(

Äläs nyt! Vuoristokylässä, missä yövyttiin yksi yö, oli yhdeksän koiran lauma. Aamutuimaan, ku oltiin pakkaamassa tavaroita autoon, näin lauman edempänä kujalla ja kävelin ottamaan kuvia. Vanha, kumaraselkäinen mies istui penkillä ja syötti niitä. Mulle se toivotti kauniisti huomenet joihin yritin vastata alkeellisella espanjalla ja hymyllä.
Kyllä niistäkin joku huolen pitää. Biojätekeräys tai kompostointi on varmaan siellä käsittämätön käsite ku kaikki ruoantähteet ja kuoret sun muut menevät eläimille.
 

Yhteistyössä