Mä kapinoin ja panen
Mä kapinoin ja panen
Eiku nyt on päällä tpaita ja shortsitMekko päällä ja arskat otsalla
RÖYHEi voi olla totta! Kirjoitin isoilla kirjaimilla röyh ja nyt se odottaa moden hyväksyntää.
kenen?Mun tarttee vaan olla möllötellä täällä ja rapsutella mirriä.
Apua, mää tuun mukkaan!!*Pakkaa reppua ja kissantarvikkeita valmiiks*Hmmmh.
Koska keli ketuttaa niin pohdin, että mitähän maksaisi jos hankkisi suht alkeellisen mutta turvallisen veneen missä voi asua. Sit näillä main alkaisi matkata sillä espanjasta kohti suomea, viettäisi kesän täällä ja palaisi jouluksi espanjaan.
Suomessa vois olla pieni hirsmökki jossain saaressa etelärannikolla ja espanjanpuolessa venosen voisi parkkeerata johkin ja vuokrata suomalais-sukulaisille/ystäville/tuttaville talven ajaksi ja itse siirtyä asumaan pieneen, kiviseen vuoristomökkiin. Niitä sieltä saa edullisesti, sen selvitin jo!
Apua, mää tuun mukkaan!!*Pakkaa reppua ja kissantarvikkeita valmiiks*
Tein pöperöä ja en jaksanut ees kaikkia syyäJaa häh.
Mä sain vasta alkupalat lautaselle. Toki söin samantien ainakin sata grammaa juustoa.
Mä laitan mirrin hoitoon siks aikaaSä pääset, kissa ei. Paitsi jos se viihtyy ulkona. Ja on suht nopsa tai vahva, espanjassa on hitosti kulkukoiria.
Tosin, siellä ne muutkin katit niiden koirien kanssa pärjäävät. Merimatka ois kai hankalin.
Mä voin hoitaa mirriä.Mä laitan mirrin hoitoon siks aikaa
Ei tuo vöyhäke millekään koirille pärjäis
Se on sitte vähän raju leikeissään ja tykkää nukkua välillä kaulan ja/tai mahan päällä ja pudottelee vaatteita lattialle kaapistaMä voin hoitaa mirriä.
OkSe on sitte vähän raju leikeissään ja tykkää nukkua välillä kaulan ja/tai mahan päällä ja pudottelee vaatteita lattialle kaapista
Aika rimpuloi olivat kyllä espanjalaiset hurtat.Mä laitan mirrin hoitoon siks aikaa
Ei tuo vöyhäke millekään koirille pärjäis
Mulla sattui viimeviikolla kanssa ihan hirveesti nänneihin ja olivat sen verran terhakkaina puseron alla, että mietin yrittääkö ne lentoon lähtee
Nänneihin sattuu. Voiskohan se johtua yksinkertaisesti siitä että on kylmä ja paita hankaa?
No varmasti olivat, reppanatAika rimpuloi olivat kyllä espanjalaiset hurtat.
1. Raskaus
Nänneihin sattuu. Voiskohan se johtua yksinkertaisesti siitä että on kylmä ja paita hankaa?
No varmasti olivat, reppanat
1. Raskaus
2. Kuukautiset
3. Hormonaalinen ehkäisy
4. Vyöruusu
5. Rintatulehdus
6. Rinnan kysta