The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mulla on nyt "lyhyt polkka", korvien alaosaan asti, en oo käyny hetkeen kampaajalla kun ajattelin et voisin kasvattaa, mut nyt alko mieli kummasti taas muuttua kun tulee muistoja mieleen:ROFLMAO:
Mulla yltää nykyään enemmän ja vähemmän pyrstöön saakka, mutta pidän nää aina kiinni kun osa on sen pituista, että ovat sitten jatkuvasti silmillä tai suussa:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Ellimaar
r0s
No jos ihan tarkkoja ollaan niin kyäkkä...ei oikeestaan silleen sanottuna meinaa savossa vissiin mitään....mutta se kuulostaa kyykkäämiseltä ja kyökissä eli keittiössä olemiselta.
Se ois sit köökkäämistä.

Jos köökissä tarvitaan porkkanoita ja pitää kyykätä kasvimalla niin asento voi saada kyäkkäämään jos on tullut syötyä liikaa.
 
Mun ystävällä yltää hiukset polvitaipeisiin, hänellä pituutta n. 170 cm ja kertoi, että pelkästään pesu tilanteet vaatii yli tunnin ajan, että saa hiukset kunnolla vaahdotettua...en ole ikinä huomannut kysyä miten kauan menee kuivaamisessa:eek:
Reilu tunti mullakin meni. Kuivaks ei saanu juuresta asti vaikka kuinka ois kuivaajaa käyttäny, latvojakin sai kuivailla yli puoli tuntia. Nutturaa laitoin niin 42 pinniä/hengetöntä, 4 ponnaria ja ison hiusdonitsin sai kaivella pois:confused: Hius kiinteen määrää ei uskalla edes ajatella. Autossa ne lepatti aina ikkunasta tai oven välistä, meni turvavyönväliin ja ties mihin:confused:
 
Reilu tunti mullakin meni. Kuivaks ei saanu juuresta asti vaikka kuinka ois kuivaajaa käyttäny, latvojakin sai kuivailla yli puoli tuntia. Nutturaa laitoin niin 42 pinniä/hengetöntä, 4 ponnaria ja ison hiusdonitsin sai kaivella pois:confused: Hius kiinteen määrää ei uskalla edes ajatella. Autossa ne lepatti aina ikkunasta tai oven välistä, meni turvavyönväliin ja ties mihin:confused:
Mulla jää usein selän taakse kiinni hiukset kun istun johonkin, siis kun ovat auki...kiva sitten vetää päätä suoraks niskakenossa:oops:
 
Mulla jää usein selän taakse kiinni hiukset kun istun johonkin, siis kun ovat auki...kiva sitten vetää päätä suoraks niskakenossa:oops:
Ai niin sekin vielä:D Tosiaan kun istuu hiusten päälle ja yrittää kääntää päätä tai pää jää kenoon, sit joutuu oikein nouseen, taivuttaan päätä alaspäin kun istuu uudelleen että saa hiuksille liikkuma varaa:ROFLMAO:
 
r0s
Kaljuna oli ällöä, kun pää paleli. Sit ku oli millisiili niin se "tarrasi" huppuun ja kaikkeen. Senttinen ärsytti koska se ei lämmittänyt korvia. Se vähän korvien yli-versio kutitti korvia. Ja kaikki siitä pidempi on aina jostain kohtaa jotenkin epämukavaa.

Kunnes tottuu.

Sama aina ois kai paras!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Aqela

Yhteistyössä