The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Juu luultavasti:D Mulla on todella tuuheet hiukset ja sitä hiusta on paljon, yksittäinen hius on suht ohutta ja taipuisaa joten pörröttäjän unelma:D Nykyään kun mulla on lyhyet hiukset, kampaaja saa ensin puolituntia pelkästään ohennella niitä vaikka pitäis saman mallin.
Vielä 8v sitten mun hiukset yletty perseen alapuolelle asti ja paino melkistä 100 kiloo(ainaki tuntu siltä:oops:), sillon kaveri ainoastaan tasotteli niitä.

Mä ottaisin sun hiukset milloin tahansa siis!

Toki se, kun odottelee niiden kuivumista, ois tyyyyylsääää.
 
Ja sellanen tilanne, että puolet hiuksesta on suusta ulkona, mutta kun yrittää ottaa sitä pois...huomaa että loppuosa on nielussa jossain ruoassa kiinni, eikä meinaa tulla ulos.:sick::sick::sick:
Ei helkkari kun tuli flashback mieleen tilanteesta että kun oot syönyt ja huomast suusta tulevan hiuksen ja kun vedät sitä hiusta se tulee oikein pitkältä kurkusta:eek: ja kun sitä vetää se vaan tulee ja tulee varmaan vatsasta asti:confused: Ääk, ei enää ikinä niin pitkiä hiuksia:eek::sick: Ihanat kamalat!
 
r0s
Ei helkkari kun tuli flashback mieleen tilanteesta että kun oot syönyt ja huomast suusta tulevan hiuksen ja kun vedät sitä hiusta se tulee oikein pitkältä kurkusta:eek: ja kun sitä vetää se vaan tulee ja tulee varmaan vatsasta asti:confused: Ääk, ei enää ikinä niin pitkiä hiuksia:eek::sick: Ihanat kamalat!

Vielä pahempi ku se katkeaa. Ja sit on tunne ainakin viikon, että se karva jumii suolistossa...
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Ei helkkari kun tuli flashback mieleen tilanteesta että kun oot syönyt ja huomast suusta tulevan hiuksen ja kun vedät sitä hiusta se tulee oikein pitkältä kurkusta:eek: ja kun sitä vetää se vaan tulee ja tulee varmaan vatsasta asti:confused: Ääk, ei enää ikinä niin pitkiä hiuksia:eek::sick: Ihanat kamalat!
Mä täällä kakon (miten toi taipuu:cautious: ) ja veet pirskuu silmistä kun ees aattelen ja mulla on pitkät hiukset ja yllättävää kyllä, ovat alkaneet pitkästä aikaa kasvamaan taas tosi paljon:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä täällä kakon (miten toi taipuu:cautious: ) ja veet pirskuu silmistä kun ees aattelen ja mulla on pitkät hiukset ja yllättävää kyllä, ovat alkaneet pitkästä aikaa kasvamaan taas tosi paljon:eek:
Mulla on nyt "lyhyt polkka", korvien alaosaan asti, en oo käyny hetkeen kampaajalla kun ajattelin et voisin kasvattaa, mut nyt alko mieli kummasti taas muuttua kun tulee muistoja mieleen:ROFLMAO:
 
Ei helkkari kun tuli flashback mieleen tilanteesta että kun oot syönyt ja huomast suusta tulevan hiuksen ja kun vedät sitä hiusta se tulee oikein pitkältä kurkusta:eek: ja kun sitä vetää se vaan tulee ja tulee varmaan vatsasta asti:confused: Ääk, ei enää ikinä niin pitkiä hiuksia:eek::sick: Ihanat kamalat!
pitkät hiukset on ihqut takaapäin pannessa kun niistä saa niin mukavasti vedettyä naisen pään taakse
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Aqela
Juu ei vuorokausi riitä kuivumiseen jos ne olis pidemmät ja ohentamattomat. Ja suihkussa vesi ei meinaa päästä hiuksista läpi hius pohjaan, joutuu tosi paljon siirteleen ja möyhiin et saa kunnolla pestyä ja huuhdeltua...
Mun ystävällä yltää hiukset polvitaipeisiin, hänellä pituutta n. 170 cm ja kertoi, että pelkästään pesu tilanteet vaatii yli tunnin ajan, että saa hiukset kunnolla vaahdotettua...en ole ikinä huomannut kysyä miten kauan menee kuivaamisessa:eek:
 
Juu mut meillä se on sit kyykkiä. Kasvimaalla kyykitään. Oksulla kyäkätään.

Sä oot samoilta suunnilta ku mun mies. Se on vissi.
No jos ihan tarkkoja ollaan niin kyäkkä...ei oikeestaan silleen sanottuna meinaa savossa vissiin mitään....mutta se kuulostaa kyykkäämiseltä ja kyökissä eli keittiössä olemiselta.
 

Yhteistyössä