Olen nyt tuulipuku****a (kuva ;-D)

vierailija
Pelkkä takki ei ole puku.... Sä et tiedä perus tuulipukusukupolvesta yhtään mitään. Ja lyön vetoja, että sä et tuolla mene ihmisten ilmoille, koska se näyttää liian halvalta...

Kuauhen näköstä kun Pilannan nilkat on kuin lenkkimakkarat, turvonneet pökkelöiksi :eek::sick:
Se johtuu lääkkeistä jotka stressin popsin koska lihonnut lyhyessä ajassa kans 20kg, mutta nyt lasken lääkityksen step by step kun en jaksa stressata ja sain pelastettua itseni ulosotosta koska 24/7 työllä saa vaikka mitä tai ainakin toivon kaikki menee okoo :geek:, aamulla vielä alhaalta jalat kunnossa mutta illalla ei tsiisus ja yks lääke kerää nestettä elimistössä, ens kerralla vaikka juon stressiin kun haen näitä myrkkyä :poop:

Voi kamala kun sain +20kg ja pikkasen turvotusta :ROFLMAO:! Joka saa helposti pois kun taas ottaa itseni niskasta kiinni. Ihmettelen näitä haukkujija, mikä paino heillä mahtaa olla?

T. Ylpeä omasta kropasta jopa nyt, kun olen 5 lasten äiti, koht 34v en omista yhtä ryppyä ja Alkosta kysytään edelleen papereita, saan olla läski, makkara ja vaiks mitä muiden mielestä, pääasia että viihdyn itseni kanssa on mulla +20 tai -20kg

Voi kamala kun sain +20kg ja pikkasen turvotusta :ROFLMAO:! Joka saa helposti pois kun taas ottaa itseni niskasta kiinni. Ihmettelen näitä haukkujija, mikä paino heillä mahtaa olla?

T. Ylpeä omasta kropasta jopa nyt, kun olen 5 lasten äiti, koht 34v en omista yhtä ryppyä ja Alkosta kysytään edelleen papereita, saan olla läski, makkara ja vaiks mitä muiden mielestä, pääasia että viihdyn itseni kanssa on mulla +20 tai -20kg
Juurikin näin!(y)

Eiks meillä kaikilla ole vähintään se yks ryppy, se minkä päällä istutaan?:unsure:

Tuo on sadetakki eikä mikään tuulipuvun takki.
Mutta joo, aika ihana, voisin ottaa itsellenikin.
Myyjä kutsui sen kans tuulipuvuksi tai hän siis totesi että tuulipuku taas muodissa :ROFLMAO:, kyllä se on sadetakki, se on jotenkin kivaa, ainakin työmaalle just keltainen väri käy kun lähden työntekijät katsomaan...tästä kuitenkin tulee enemmän japanilais tyyli mieleen. Esikoinen ihastui tähän ja muakin pakotettu hankkimaan

Yhteistyössä