Samaa katsoin, tossa ollaan menonossa värikäs p i p s a asteelle, muoto on jo sama, massiivisuus vielä puuttuu.Kuauhen näköstä kun Pilannan nilkat on kuin lenkkimakkarat, turvonneet pökkelöiksi
Se johtuu lääkkeistä jotka stressin popsin koska lihonnut lyhyessä ajassa kans 20kg, mutta nyt lasken lääkityksen step by step kun en jaksa stressata ja sain pelastettua itseni ulosotosta koska 24/7 työllä saa vaikka mitä tai ainakin toivon kaikki menee okoo , aamulla vielä alhaalta jalat kunnossa mutta illalla ei tsiisus ja yks lääke kerää nestettä elimistössä, ens kerralla vaikka juon stressiin kun haen näitä myrkkyäKuauhen näköstä kun Pilannan nilkat on kuin lenkkimakkarat, turvonneet pökkelöiksi
Takki vai sänky?Kävin jo lähikaupassa fatboy sängyn hakemassa koiralle takin kanssa eli menin ihmisten ilmoille ja kallis se ei oo 119,- tai jotain sinne päin vaan
Höpöhöpö mitkään makkarat ole...Kuauhen näköstä kun Pilannan nilkat on kuin lenkkimakkarat, turvonneet pökkelöiksi
No näkeehän sokeekin reetta, että on!Höpöhöpö mitkään makkarat ole...
Mutta takki näyttää enemmän sade kuin tuulipuvuntakilta.
Eivätkä ole, näkeehän sen sokeekin aatu.No näkeehän sokeekin reetta, että on!
Juurikin näin!Voi kamala kun sain +20kg ja pikkasen turvotusta ! Joka saa helposti pois kun taas ottaa itseni niskasta kiinni. Ihmettelen näitä haukkujija, mikä paino heillä mahtaa olla?
T. Ylpeä omasta kropasta jopa nyt, kun olen 5 lasten äiti, koht 34v en omista yhtä ryppyä ja Alkosta kysytään edelleen papereita, saan olla läski, makkara ja vaiks mitä muiden mielestä, pääasia että viihdyn itseni kanssa on mulla +20 tai -20kg
Eiks meillä kaikilla ole vähintään se yks ryppy, se minkä päällä istutaan?Voi kamala kun sain +20kg ja pikkasen turvotusta ! Joka saa helposti pois kun taas ottaa itseni niskasta kiinni. Ihmettelen näitä haukkujija, mikä paino heillä mahtaa olla?
T. Ylpeä omasta kropasta jopa nyt, kun olen 5 lasten äiti, koht 34v en omista yhtä ryppyä ja Alkosta kysytään edelleen papereita, saan olla läski, makkara ja vaiks mitä muiden mielestä, pääasia että viihdyn itseni kanssa on mulla +20 tai -20kg
Kai senkin botoxilla saa silotettua jos haluaa?Eiks meillä kaikilla ole vähintään se yks ryppy, se minkä päällä istutaan?
Ihan sama, mutta silloin ei rypyt näy...Mikä lääke aiheuttaa 20 kg turvotuksen?
Kyllä kengät on aina Louis vittuunnia , kun ei kehta muuta norsujalkoihin laita...Jatkakaa, mutta tolla on nilkat jo aivan "norsun". En tiedä mitä käyttää, luis vittunia?
Myyjä kutsui sen kans tuulipuvuksi tai hän siis totesi että tuulipuku taas muodissa , kyllä se on sadetakki, se on jotenkin kivaa, ainakin työmaalle just keltainen väri käy kun lähden työntekijät katsomaan...tästä kuitenkin tulee enemmän japanilais tyyli mieleen. Esikoinen ihastui tähän ja muakin pakotettu hankkimaanTuo on sadetakki eikä mikään tuulipuvun takki.
Mutta joo, aika ihana, voisin ottaa itsellenikin.