The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kaikille sänkyyn eksyville tai kohtsuht sen lähettyville lepääntyville ja pötkötteleville ja kohta levollisen iltasadun lukuhetken jälkeen unahtaville hyvää yötä ja kauniita unia:)*pus*

Mä taijan ryypiskellä teetä läpi yön jos vaikka erehtysin olemaan yskimäti ja katellaan nyt kummanko silmät tässä ekana lupsahtelee:)...

Öitä
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Multa kysy kans vuosi sitten citimarketissa paperit kun ostin yhden saunasiiderin, mulla oli ostoksina 2 päärynää, 2 maitoa ja kinkkupaketti sekä se yksi siideri. Lisäks lapsikin mukana:) parikymppinen myyjä helahti ihan punaiseks kun katto ikää 33v. Ja mua rupes naurattaan ihan hirveesti:D No joo, mä tiedän et käsky on käyny et kaikilta alle 30v näkösiltä pitää kysyä mut silti.:)
Multa kysyttiin pari vuotta sitten. Kysyin iäkkäämmältä kassahenkilöltä notta vittuiletko, moon melkein 50 ja tää on kokistölkki. Henkilö nosti pullonpohjat tarkemmin nenälle ja totesi iloisesti että no niinpä on, katoin että koffia kun on punanen tölkki
 
r0s
Huomenta! Upea aamu! Laitan kuvan ku saan sen koneelle. Aurinko hellii puhkeavia hiirenkorvia ja naapuri kokee verkkojaan.

Yöllä, neljän, viiden välillä kun piipahdin puskassa, kuului lahdelta paapatusta ja vaakatusta ja toitotusta ja käkätystä ja vaakuntaa. Oli oikea konsertti! :ROFLMAO:

Mut nyt sen kuvan kimppuun...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais

Yhteistyössä