Kauniita unikuvia ja hyvää reissua koko köörilleTää lähtee nyt tuonne oman kukkasen kainaloon tutimaan, huomenna reissu edessä. Hyvää yötä kaikille!
Hyyveli yyteleitäSängyssä jo
Kauniita unia teille
Niiihhhh . Kyllä sitä aina vielä vähän jaksaa .Kun toi pitäiskin paikkansa!
Hyviä öitä ja mahtavaa reissua .Tää lähtee nyt tuonne oman kukkasen kainaloon tutimaan, huomenna reissu edessä. Hyvää yötä kaikille!
Öitä ja kukkasen kuvia.Sängyssä jo
Kauniita unia teille
Oi, on kyllä aivan ihana nainen!Kukka. Susandus Sarandomus.
Missä mirri?Määkin menen sänkyyn mutten sen paremmin kenenkään viereen
Mantako pörisee vaatekaapissa?Määkin menen sänkyyn mutten sen paremmin kenenkään viereen
Piilossa, sopivan kilttinä ja niin edelleen halukkaana...mäne nukkumaan siiräMissä mirri?
Minkä nimisen niistä?Mie meen pötkölleen myös ja otan seuraksi sarjamurhaaja kirjan .
Minunkaan mirrini ei tullut yöksi kämpälle.Piilossa, sopivan kilttinä ja niin edelleen halukkaana...mäne nukkumaan siirä
Mie meen pötkölleen myös ja otan seuraksi sarjamurhaajan .
Multa kysyttiin pari vuotta sitten. Kysyin iäkkäämmältä kassahenkilöltä notta vittuiletko, moon melkein 50 ja tää on kokistölkki. Henkilö nosti pullonpohjat tarkemmin nenälle ja totesi iloisesti että no niinpä on, katoin että koffia kun on punanen tölkkiMulta kysy kans vuosi sitten citimarketissa paperit kun ostin yhden saunasiiderin, mulla oli ostoksina 2 päärynää, 2 maitoa ja kinkkupaketti sekä se yksi siideri. Lisäks lapsikin mukana parikymppinen myyjä helahti ihan punaiseks kun katto ikää 33v. Ja mua rupes naurattaan ihan hirveesti No joo, mä tiedän et käsky on käyny et kaikilta alle 30v näkösiltä pitää kysyä mut silti.
Liian tyhjä?Kevätkylvö peruttu, oikea nussipussi kipuilee
Siemenet valuu vasempaan?Kevätkylvö peruttu, oikea nussipussi kipuilee
Liian tyhjä?
Ei vaan kannattaa varmaan käydä tohtorilla, jos ei lakkaa särkeminen.