Mun mielestä tänään oli matalapaine..hikoilutti ja niin edelleen koski päähän ja silleen...Oiskohan se matalapaine?
Mun mielestä tänään oli matalapaine..hikoilutti ja niin edelleen koski päähän ja silleen...Oiskohan se matalapaine?
Mun mielestä tänään oli matalapaine..hikoilutti ja niin edelleen koski päähän ja silleen...
Mun tekee mieli kattoo tarzani, mutta en osaa päättää mikä (tarkalleen ottaen) niistä
Kai sä ensin sanoit et ne on autossa sit kävelit dressmann kävelyllä autolle ja takasi ja läiskäsit paperit pöytäänPrismalla käyty kassa kysyi miulta henkilöllisyyspaperit kaupassa
Tupakkaa ostin,miehelleKai sä ensin sanoit et ne on autossa sit kävelit dressmann kävelyllä autolle ja takasi ja läiskäsit paperit pöytään
Mitäs pahuuksia muuten ostit?
Multa kysy kans vuosi sitten citimarketissa paperit kun ostin yhden saunasiiderin, mulla oli ostoksina 2 päärynää, 2 maitoa ja kinkkupaketti sekä se yksi siideri. Lisäks lapsikin mukana parikymppinen myyjä helahti ihan punaiseks kun katto ikää 33v. Ja mua rupes naurattaan ihan hirveesti No joo, mä tiedän et käsky on käyny et kaikilta alle 30v näkösiltä pitää kysyä mut silti.Tupakkaa ostin,miehelle
Mä en polta. Eee,ku kiltisti otin lompsasta todistuksen esille ja näytin.
Jooh,välillä käy noinMulta kysy kans vuosi sitten citimarketissa paperit kun ostin yhden saunasiiderin, mulla oli ostoksina 2 päärynää, 2 maitoa ja kinkkupaketti sekä se yksi siideri. Lisäks lapsikin mukana parikymppinen myyjä helahti ihan punaiseks kun katto ikää 33v. Ja mua rupes naurattaan ihan hirveesti No joo, mä tiedän et käsky on käyny et kaikilta alle 30v näkösiltä pitää kysyä mut silti.
Ja heti tulee pahaa silmää
Multa ei oo kysytty enää 42v. jälkeen. Näytän jo 30+.Jooh,välillä käy noin
Ja mä oon jo vähän yli 40 kassa oli ehkä 50v
Mä oon elokuussa jo 43Multa ei oo kysytty enää 42v. jälkeen. Näytän jo 30+.
Multa ei oo kysytty enää 42v. jälkeen. Näytän jo 30+.
Te ootte siis hyvin säilyneitä pakettejaMä oon elokuussa jo 43
Tai sitten mie oon niin lyhytTe ootte siis hyvin säilyneitä paketteja
Minäkin olen! Jos aattelee sillai, että muumiotkin on hyvin säilyneitä.Te ootte siis hyvin säilyneitä paketteja
Mä kesäkuussa 49.Mä oon elokuussa jo 43
Mä oon 163.Tai sitten mie oon niin lyhyt
Mä tuun perässäMä kesäkuussa 49.
Sama tai 164Mä oon 163.
JepMä tuun perässä
No et sinä kyllä noin vanha ole.Mä oon 163.
163cm pitkä.No et sinä kyllä noin vanha ole.
Mä katson star warsia netflixistä.21 teemalla Hell or high water
sen jälkeen Jeff Beckiä livenä.