The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mämmiä sokerilla ja kermalla :p:D:love: varsinkin marjamämmi on hyvää ja silloin riittää pelkkä kerma tai vaniljakastike
Mä oon niin tapojen orja et ostan aina perinteistä 10 mämmiä, kerran heittäydyin villiksi ja ostin vaniljakastiketta mut mä en tykänny siitä makeudesta, en siis laita mämmiinkään sokeria, reilusti kuohukermaa vaan:p marjamämmiä en ole maistanu:cry:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Mitäs teillä syyään tänään?:)
No kuules, ihan aattelin laittaa sitruunaista uunilohta runsaalla tillillä. Ihan kokonainen fisunen uuniin siis.
Sen kaveriksi pottuja ja kananmuna-kermaviilikastiketta. Ja salaattia.

Jossain vaiheessa, kun pojat lähtikin aikasten aamusta yllärikilleri- raparallitapahtumaan joten jahka kotiutuvat niin sitte.

Nyt tirpanan kanssa myöhäislounastetaan kevyesti - broilerisalaattia:)
 
Onpa jotenki haasteellista kirjottaa, onkohan nää näppikset jotenki kutistunna tai sitte mun sormenpäät on ihan hervottoman holtittomat kun tulee tolkuttomia kirjotusvirheitä ja niitä korjstessa männöö hermotus:notworthy:

Mut eiks pääsiäisenä tapahuki kaikkee outoutta:unsure:
Mistä tuliki mieleen että illansuussa isken ulkorappusille lyhtyihin tulet. Pääsiäisvalkiat:love: pienimuotoisesti
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
No kuules, ihan aattelin laittaa sitruunaista uunilohta runsaalla tillillä. Ihan kokonainen fisunen uuniin siis.
Sen kaveriksi pottuja ja kananmuna-kermaviilikastiketta. Ja salaattia.

Jossain vaiheessa, kun pojat lähtikin aikasten aamusta yllärikilleri- raparallitapahtumaan joten jahka kotiutuvat niin sitte.

Nyt tirpanan kanssa myöhäislounastetaan kevyesti - broilerisalaattia:)
Saitpas veet kielelle täällä:p

Mä söin tylsästi vaan couscousia ja sekin sellasena knorrin purkkiruokana mikä lämmitetään mikrossa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Onpa jotenki haasteellista kirjottaa, onkohan nää näppikset jotenki kutistunna tai sitte mun sormenpäät on ihan hervottoman holtittomat kun tulee tolkuttomia kirjotusvirheitä ja niitä korjstessa männöö hermotus:notworthy:

Mut eiks pääsiäisenä tapahuki kaikkee outoutta:unsure:
Mistä tuliki mieleen että illansuussa isken ulkorappusille lyhtyihin tulet. Pääsiäisvalkiat:love: pienimuotoisesti
Hei kiitti vinkistä...mää laitan parvekkeelle kanssa lyhdyt illaks palamaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Siitä tulee muuten ihan typertyny olo kun on kauhee ruuhka ihmisillä valtavat ostokset ja itsellä joku yks pieni nirkonen ostos, tuntuu et ihmisetkin tuijottaa et toi ei kuulu joukkoon:confused:
Jep. Itekin kun siinä patsastelin ja vihmoin sillä tillinipulla niin tuli ihan niin semmonen olo että...mitä helekattia nyto_O

Mutta tänne on varmaan siunaantunu kesäasukkaita mökeille niin siks on niin vilskettä kuin eteläeuroopassa konsanaan:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä oon niin tapojen orja et ostan aina perinteistä 10 mämmiä, kerran heittäydyin villiksi ja ostin vaniljakastiketta mut mä en tykänny siitä makeudesta, en siis laita mämmiinkään sokeria, reilusti kuohukermaa vaan:p marjamämmiä en ole maistanu:cry:
En mäkään muuta osaa ostaa kuin 10mämmiä. Ja vaniljakastike nyt vaan poikien takia. Ite voisin ihan vaan silleesti taviskermalla herkutella:)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
Saitpas veet kielelle täällä:p

Mä söin tylsästi vaan couscousia ja sekin sellasena knorrin purkkiruokana mikä lämmitetään mikrossa:D
Mutta heii, sää oot syönynnä:)! Ihanaa!

Tyttö on kyllä ihan ynks:sick: kun kävi jääkaapilla maitoa hakemassa ja se ihuna namitus fisunen lekotteliköllötteli siinä pötköllänsä:rolleyes:



" Yyyyöööö...äkkiä ovi kiinni!! Ton kalan silmät on niin....!!"
Ja koko tyttökropan ravistuspuistatus:D
 
Tyttö on kyllä ihan ynks:sick: kun kävi jääkaapilla maitoa hakemassa ja se ihuna namitus fisunen lekotteliköllötteli siinä pötköllänsä:rolleyes:



" Yyyyöööö...äkkiä ovi kiinni!! Ton kalan silmät on niin....!!"
Ja koko tyttökropan ravistuspuistatus:D
Ihana:D Just sellanen pikku rämäpää rinsessa:love:
Mun pikkusiskon tytöt on kanssa samanlaisia ynksäilijöitä:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihana:D Just sellanen pikku rämäpää rinsessa:love:
Mun pikkusiskon tytöt on kanssa samanlaisia ynksäilijöitä:ROFLMAO:
No onhan tuokin kyllä :):love:

Vaikka toisinaan meinaa kyllä harmaitten hiusten joukkokoontuminen tulla, kun tirpana on toisinaan esim.vaatteittensa kanssa niin.."..mutä mä aattelin??!! Ooämgee..eihän nää nyt mätsää ollenkaan!!!" vips ja vermeet vaihtoon eli lattialla lojuvaan "mulleioomitäänpäällepantavaa"- läjään :D
Ja sitte on pihalla opettelemassa krossiin öljynvaihtoa ja nytkin lähti niin rapasissa ulkohousuissa mukaan:oops: - miten onnistunutkin - mutta " mitä välii, nyt on tämmönen rapanen kevät. Ei voi mitään, ei aina v o i olla siistinä!"
 
No onhan tuokin kyllä :):love:

Vaikka toisinaan meinaa kyllä harmaitten hiusten joukkokoontuminen tulla, kun tirpana on toisinaan esim.vaatteittensa kanssa niin.."..mutä mä aattelin??!! Ooämgee..eihän nää nyt mätsää ollenkaan!!!" vips ja vermeet vaihtoon eli lattialla lojuvaan "mulleioomitäänpäällepantavaa"- läjään :D
Ja sitte on pihalla opettelemassa krossiin öljynvaihtoa ja nytkin lähti niin rapasissa ulkohousuissa mukaan:oops: - miten onnistunutkin - mutta " mitä välii, nyt on tämmönen rapanen kevät. Ei voi mitään, ei aina v o i olla siistinä!"
Siis ihan samanlaisia ovat näköjään vähän kaikki rinsessat:D:D
Pikkusiskon tytöt ovat kanssa just tuollasia ''Äiti mitä laitanpäällenikuneitäälläoomittään????'' ja sitten menevät kauppaan ja ostavat viikkorahoillaan kerran kk:ssa vaatteita, mutta taas auttavat mielellään isäänsä auton korjaus hommissa ja hyppivät kurarapakoissa niin, että näkyy ja tuntuu:D:D

:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Oli pakko kun on taas jäänynnä vähän miten sattuu tilanteiks noi syömiset...:confused:
Mä oon syönny enemmän ku laki sallii :unsure: arkipäivät useimiten menee kevyellä ruualla & ateriankorvikkeilla.
Eilen luumu-ohrapuuro + lounas ja päivällinen ja kahvi & herkku,iltapala.
Tänään aamupalalla juustoherkkunäkkäri + tuorejuusto,maustamatonta jogurttia mansikoilla ja hillolla,kahvi. Lounas ja kahvia & mämmiä kermalla ja kohta leffan kanssa herkkuja :rolleyes::rolleyes:sketch-1555759303819.png sketch-1555759328034.pngSitten on vielä päivällinen ja iltapala :p:D
 

Yhteistyössä