Pakasteesta löytyy tais olla 10 mämmi. Tosi hyvääMarjamämmi?? Mikä ihme, en oo etes nähnykään. Melko..eksoottinen sanoisinko
Mä oon niin tapojen orja et ostan aina perinteistä 10 mämmiä, kerran heittäydyin villiksi ja ostin vaniljakastiketta mut mä en tykänny siitä makeudesta, en siis laita mämmiinkään sokeria, reilusti kuohukermaa vaan marjamämmiä en ole maistanuMämmiä sokerilla ja kermalla varsinkin marjamämmi on hyvää ja silloin riittää pelkkä kerma tai vaniljakastike
No kuules, ihan aattelin laittaa sitruunaista uunilohta runsaalla tillillä. Ihan kokonainen fisunen uuniin siis.Mitäs teillä syyään tänään?
Mä hypistelin sitä tänään mut silti otin perinteisenPakasteesta löytyy tais olla 10 mämmi. Tosi hyvää
Saitpas veet kielelle täälläNo kuules, ihan aattelin laittaa sitruunaista uunilohta runsaalla tillillä. Ihan kokonainen fisunen uuniin siis.
Sen kaveriksi pottuja ja kananmuna-kermaviilikastiketta. Ja salaattia.
Jossain vaiheessa, kun pojat lähtikin aikasten aamusta yllärikilleri- raparallitapahtumaan joten jahka kotiutuvat niin sitte.
Nyt tirpanan kanssa myöhäislounastetaan kevyesti - broilerisalaattia
Hei kiitti vinkistä...mää laitan parvekkeelle kanssa lyhdyt illaks palamaanOnpa jotenki haasteellista kirjottaa, onkohan nää näppikset jotenki kutistunna tai sitte mun sormenpäät on ihan hervottoman holtittomat kun tulee tolkuttomia kirjotusvirheitä ja niitä korjstessa männöö hermotus
Mut eiks pääsiäisenä tapahuki kaikkee outoutta
Mistä tuliki mieleen että illansuussa isken ulkorappusille lyhtyihin tulet. Pääsiäisvalkiat pienimuotoisesti
Jep. Itekin kun siinä patsastelin ja vihmoin sillä tillinipulla niin tuli ihan niin semmonen olo että...mitä helekattia nytSiitä tulee muuten ihan typertyny olo kun on kauhee ruuhka ihmisillä valtavat ostokset ja itsellä joku yks pieni nirkonen ostos, tuntuu et ihmisetkin tuijottaa et toi ei kuulu joukkoon
En mäkään muuta osaa ostaa kuin 10mämmiä. Ja vaniljakastike nyt vaan poikien takia. Ite voisin ihan vaan silleesti taviskermalla herkutellaMä oon niin tapojen orja et ostan aina perinteistä 10 mämmiä, kerran heittäydyin villiksi ja ostin vaniljakastiketta mut mä en tykänny siitä makeudesta, en siis laita mämmiinkään sokeria, reilusti kuohukermaa vaan marjamämmiä en ole maistanu
Too much information!Mä hypistelin sitä tänään
Mutta heii, sää oot syönynnä! Ihanaa!Saitpas veet kielelle täällä
Mä söin tylsästi vaan couscousia ja sekin sellasena knorrin purkkiruokana mikä lämmitetään mikrossa
Way too much information dude!Mä soitin rock'n'rollia tänään omallani ja leikin helikopteria!
Ihana Just sellanen pikku rämäpää rinsessaTyttö on kyllä ihan ynks kun kävi jääkaapilla maitoa hakemassa ja se ihuna namitus fisunen lekotteliköllötteli siinä pötköllänsä
" Yyyyöööö...äkkiä ovi kiinni!! Ton kalan silmät on niin....!!"
Ja koko tyttökropan ravistuspuistatus
No ehkä sitten seuraavan kerranMä hypistelin sitä tänään mut silti otin perinteisen
Oli pakko kun on taas jäänynnä vähän miten sattuu tilanteiks noi syömiset...Mutta heii, sää oot syönynnä! Ihanaa!
Senkin ketkuToo much information!
No onhan tuokin kylläIhana Just sellanen pikku rämäpää rinsessa
Mun pikkusiskon tytöt on kanssa samanlaisia ynksäilijöitä
puishuonoaOli pakko kun on taas jäänynnä vähän miten sattuu tilanteiks noi syömiset...
Mut eiks näyttäny hyvältä videolla?Way too much information dude!
Siis ihan samanlaisia ovat näköjään vähän kaikki rinsessatNo onhan tuokin kyllä
Vaikka toisinaan meinaa kyllä harmaitten hiusten joukkokoontuminen tulla, kun tirpana on toisinaan esim.vaatteittensa kanssa niin.."..mutä mä aattelin??!! Ooämgee..eihän nää nyt mätsää ollenkaan!!!" vips ja vermeet vaihtoon eli lattialla lojuvaan "mulleioomitäänpäällepantavaa"- läjään
Ja sitte on pihalla opettelemassa krossiin öljynvaihtoa ja nytkin lähti niin rapasissa ulkohousuissa mukaan - miten onnistunutkin - mutta " mitä välii, nyt on tämmönen rapanen kevät. Ei voi mitään, ei aina v o i olla siistinä!"
Olispa mullakin letku
Mä oon syönny enemmän ku laki sallii arkipäivät useimiten menee kevyellä ruualla & ateriankorvikkeilla.Oli pakko kun on taas jäänynnä vähän miten sattuu tilanteiks noi syömiset...
En tiiä, lähinnä pelotti että mitä tapahtuu jos lähetkin lentoonMut eiks näyttäny hyvältä videolla?