Mämmi viemärissä ja karkit suukkusessa
Mämmi mämminä ja karkki karkkina.
Mämmi viemärissä ja karkit suukkusessa
Mämmi mämminä ja karkki karkkina.
Kauhee..Mämmi viemärissä ja karkit suukkusessa
Mullapa eiKauhee..
Mulla on nyt mämmiä masussa.
Oi, pekingin nauta ois kyl hyvääMä päätin tilata illemmalla kiinalaista. Samasta syystä.
Jengi on kuitenkin parveilemassa kaupassa kun pelkäävät ruoan loppuvan kesken.
Sulla on asenteet kohillaanMämmi
Ei ole pakko. Kosketko muualle?Mullapa ei
Mä en nänniin koskis pitkällä tikullakaan
Yök, hain kyllä pitsaa ja ostin mämmiä mut pidän ne visusti erilläänSöisittekö mämmipizzaa ?
IL sivuilla oli mämmipizzan ohje
mämmiä,vaahtokarkkeja ja juustoraastetta pohjan päälle ja uuniin.
Hyh
Siellä lukee oikein, sulla väärin...jostain syystäEi ole pakko. Kosketko muualle?
Siis mies ja lapsi saapuivat kotiin ja olet tehnyt makaronilaatikkoa?Jahas, hampparit saapuivat. Ruoka-aika
Mämmi&kermaMämmi
Ei nänniin ole tarkoituskaan koskea tikulla.Siellä lukee oikein, sulla väärin...jostain syystä
Kirjoittaessa viestiä huomasin sun kirjoitusvirheen. Mun toinen lause muuttui toisenlaiseksi.Siellä lukee oikein, sulla väärin...jostain syystä
Siinälukimämmionksteilläkaikillajonkinsortinlukihäiriöööö?*mutisee naama tyynyssä kiinni*Ei nänniin ole tarkoituskaan koskea tikulla.
Mitä oikein ajattelit?
Rauhallista pääsiäistä toffolaan koko porukalleHyvää Pääsiäistä kaikille. Vedetään pikakelauksella kaikki, yhteistä aikaa meillä kaksi päivää ja taas kutsuu miehen työt.
Koiraa ei meinannut saada sisälle, lämmintä on ulkona ja nyt nukkuu mun koipien päällä. Mami ei näemmä saa joutua hukkaan.
Mitäs teillä syyään tänään?Voi hyvääpäivää nyt vaan!
kaupassako ihmiset viettävät pääsiäistään*jupisee*?
Siis itseänihän en tuphon joukkoon laske vaikka just tulinkin kauppareissulta kun patapäänä olin eilen unohtanu hankkia tilliä. Ja ton yhden tillipuntin takia jouduin käymään molemmissa kaupoissa! Parkkipaikat ihan täynnä ja heti ovelta musta ihmismeri. Tuntu melko pöljältä seistä tönöttää kassajonossa sen tillin takia kun muilla oli kärryt kukkuroillaan..
No. Nyt saa olla puutosta kaikessa rauhassa. En lähe mihinkään.
Marjamämmi?? Mikä ihme, en oo etes nähnykään. Melko..eksoottinen sanoisinkoMämmiä sokerilla ja kermalla varsinkin marjamämmi on hyvää ja silloin riittää pelkkä kerma tai vaniljakastike
Siitä tulee muuten ihan typertyny olo kun on kauhee ruuhka ihmisillä valtavat ostokset ja itsellä joku yks pieni nirkonen ostos, tuntuu et ihmisetkin tuijottaa et toi ei kuulu joukkoonVoi hyvääpäivää nyt vaan!
kaupassako ihmiset viettävät pääsiäistään*jupisee*?
Siis itseänihän en tuphon joukkoon laske vaikka just tulinkin kauppareissulta kun patapäänä olin eilen unohtanu hankkia tilliä. Ja ton yhden tillipuntin takia jouduin käymään molemmissa kaupoissa! Parkkipaikat ihan täynnä ja heti ovelta musta ihmismeri. Tuntu melko pöljältä seistä tönöttää kassajonossa sen tillin takia kun muilla oli kärryt kukkuroillaan..
No. Nyt saa olla puutosta kaikessa rauhassa. En lähe mihinkään.