V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks haluat olla yksikseen?Mulla ois sit kaksi asuntoa.
Toinen jossain Hossasta ylöspäin ja toinen jossain saaristossa. Vaikka Vänössä.
Aina sais olla yksikseen kun niin haluaa.![]()
Miks haluat olla yksikseen?
Miksi haluat tuhota maapalloa matkustelemalla ympäri maailmaa?Jos rahaa olisi, niin rakennuttaisin isomman talon tälle paikkakunnalle missä nyt asutaan. Koti ja sydän on Etelä-Pohjanmaalla enkä mä halua täältä pois muuttaa. Voin kyllä matkustella ympäri maailmaa, mutta tämä on se missä sydän on.![]()
Mussunmussun. Tosiasiassa mä matkustelisin ympäri maailmaa jos olisi tarpeeksi rahaa. Viimeksi olen käynyt ulkomailla viime kesänä kun kävimme laivaristeilyllä Tukholmassa.Miksi haluat tuhota maapalloa matkustelemalla ympäri maailmaa?
Miksi haluat tuhota maapalloa matkustelemalla ympäri maailmaa?
Mussunmussun. Tosiasiassa mä matkustelisin ympäri maailmaa jos olisi tarpeeksi rahaa. Viimeksi olen käynyt ulkomailla viime kesänä kun kävimme laivaristeilyllä Tukholmassa.
Kuinka luontoa säästävästi sä elät? Mä olen ainakin esim. lajitellut jätteet jo vuosia ja vien erikseen keräykseen pahvit, metallit yms. Vältän turhaa autoilua, en osta jatkuvasti turhaa krääsää, suosin lähituotteita mahdollisuuksien mukaan, tuunailen vanhasta uutta, kierrätän huonekaluja, vaatteita eteenpäin muille enkä heti nakkaa roskiin.
Miksi et halua matkustella, vaikka se tuhoisi maailmaa?Miksi haluat tuhota maapalloa matkustelemalla ympäri maailmaa?
Junakin tuhoaa maailmaa.Junallakin pääsee..
Erikoista tuo miten aurinkopaneelit on pantu sojottamaan eri suuntiin.Muutan mieleni! Kuopioon koska siellä on näin soma talo.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-loma-asunnot/kuopio/14759007
Erikoista tuo miten aurinkopaneelit on pantu sojottamaan eri suuntiin.
Junakin tuhoaa maailmaa.
Junakin tuhoaa maailmaa.
Juhannuksenakin paras suunta paneeleille on etelä.Jos siellä ollaan vain jussin aikoihin. Silloinhan aurinko paistaa lähes koko päivän, eri suunnilta toki.
Siitä huolimatta junakin tuhoaa maailmaa, kuten kaikki muukin liikkuminen.Juna on ylivoimaisesti vihrein kulkuneuvo – potkurikoneella pääsee lähes samoilla päästöillä kuin autolla yksin ajettaessa
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/artikkeli-1.226412
Yksi kaukolentoreissu saastuttaa yhtä paljon kuin koko elämäsi automatkatMussunmussun. Tosiasiassa mä matkustelisin ympäri maailmaa jos olisi tarpeeksi rahaa. Viimeksi olen käynyt ulkomailla viime kesänä kun kävimme laivaristeilyllä Tukholmassa.
Kuinka luontoa säästävästi sä elät? Mä olen ainakin esim. lajitellut jätteet jo vuosia ja vien erikseen keräykseen pahvit, metallit yms. Vältän turhaa autoilua, en osta jatkuvasti turhaa krääsää, suosin lähituotteita mahdollisuuksien mukaan, tuunailen vanhasta uutta, kierrätän huonekaluja, vaatteita eteenpäin muille enkä heti nakkaa roskiin.
Siitä huolimatta junakin tuhoaa maailmaa, kuten kaikki muukin liikkuminen.