Minne muuttaisitte PK-seudulla, jos saisi valita paikan ihan vapaasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsii asuntoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etelä-Haaga, taka-Töölö, ehkä Pikku-Huopalahti ja Meilahtikin. Hyvät kulkuyhteydet, mutta myös oman auton pitäminen mahdollista. Rauhallisia alueita olematta liian lähellä keskustaa, mutta ei liian kaukanakaan.

No se on aika pitkä tie, että jossain sen varrella :D
Oli mulle kyllä täydellinen asuinalue, metrolta ei liian pitkä kävely ja yöbussikin meni oven eteen. Ja se luonnon läheisyys on ihanaa, mutta sitten ostarilla oli kaikki tarvittavat palvelut isoine marketteineen. Itä-Helsinki on kyllä hyvä paikka asua.

Niin ja toinen mitä ollaan jopa mietitty, kun huhuja on liikkunut että Herttoniemeenkin tulis tornitalo..

Vuosaari on mamuslummi.

[QUOTE="vieras";29093225]ja masan kiska...täällä tuntuu olevan aika paljon alueelta, hauskaa!! Mitä vuosimallia sinä olet? Viherin vai kartsin kasvatteja? Ite 82, kartsin yläaste ja viherin lukio...oih noita aikoja..kuulun myös tähän ryhmään joka halajaa alueelle takaisin, kaksi kaveria jo onnistunut. Toiv itse joskus perässä..[/QUOTE]

Ja katukeittiö :'(

ja masan kiska...täällä tuntuu olevan aika paljon alueelta, hauskaa!! Mitä vuosimallia sinä olet? Viherin vai kartsin kasvatteja? Ite 82, kartsin yläaste ja viherin lukio...oih noita aikoja..kuulun myös tähän ryhmään joka halajaa alueelle takaisin, kaksi kaveria jo onnistunut. Toiv itse joskus perässä..

Masa on muuttanut vanhainkotiin. Onko siellä joku toinen pitämässä kiskaa?

Kaikki käy Laajasalosta Santahaminaan, hienoja paikkoja, olivat ennen tätä nykyistä osoitetta mun hoodeja.
Porkkala, Sipoo ja Espoossa Vihdintien varsikin voisi käydä, on sopivasti lätäkköä.

Nyt asutaan erittäin hyvällä alueella. Täältä ei muuteta, koska lasten harrastukset, parempi koulu, kaverit yms. ovat kaikki kivenheiton päässä.

Sitten kun lapset lentävät pesästä niin muutan.
Maalla mieluiten asuisin, mutta haluan pysyä aina lähellä lapsiani ja he tuskin muuttavat maalle, joten mammakin mahdollisesti pysyy täällä tsadin tuntumassa.

Kaikki käy Laajasalosta Santahaminaan, hienoja paikkoja, olivat ennen tätä nykyistä osoitetta mun hoodeja.
Porkkala, Sipoo ja Espoossa Vihdintien varsikin voisi käydä, on sopivasti lätäkköä.

Nyt asutaan erittäin hyvällä alueella. Täältä ei muuteta, koska lasten harrastukset, parempi koulu, kaverit yms. ovat kaikki kivenheiton päässä.

Sitten kun lapset lentävät pesästä niin muutan.
Maalla mieluiten asuisin, mutta haluan pysyä aina lähellä lapsiani ja he tuskin muuttavat maalle, joten mammakin mahdollisesti pysyy täällä tsadin tuntumassa.
Mikäs erittäin hyvä alue saa nauttia juuri Sinusta?

En haluaisi asuan pääkaupunkiseudulla, mutta jos pakko olisi, valitsisin tämän asunnon (Kesäranta). Ikävällä seudulla asumisen tuskaa helpotetaan asuntoon toimitettavalla ilmaisella ruualla.
7105872.jpg

• Haha
Reactions: Lispetti
Kyllä Sanna voisi kaikin mokomin jäädä, hän olisi reipas ja tomera. Voisi edelleenkin pukeutua mustaan. Se kumppani (korona-avustusketkuilija) joutuisi kyllä lähtemään.
Voin kuvitella Sannan kantamassa sinulle ilmaista aamupalaa pöytään, ja sen, kuinka hän vakuuttavasti nyökyttelee päätänsä samalla kun kertoo sinulle mitä kaikkea pääministeri pystyi maksattamaan veronmaksajilla.

• Rakkaus
Reactions: m1es

Yhteistyössä