Tasa-arvoa vaatinut naisaktivisti joutui pakenemaan uskonoppineita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää varmasti paikkansa ja silti tänne päästettiin vain kymmeniä tuhansia nuoria terveitä miehiä, jotka ovat itse tehneet omat maansa turvattomiksi naisille ja lapsille.

Olen havainnut YLE:n aloittaneen taas kampanjan yleisen mielipiteen kääntämiseksi. Tehdään juttuja naisaktivisteista, transihmisistä ja kohta varmasti vammaisista lapsista. Näiden avulla sitten saadaan perusteltua miksi rajat on pidettävä auki. Ja samalla varotaan visusti julkaisemasta kuvia nuorista geelitukkaisista miehistä, jotka tulevat rajojen yli selfieitä älypuhelimillaan napsien.

Olen havainnut YLE:n aloittaneen taas kampanjan yleisen mielipiteen kääntämiseksi. Tehdään juttuja naisaktivisteista, transihmisistä ja kohta varmasti vammaisista lapsista. Näiden avulla sitten saadaan perusteltua miksi rajat on pidettävä auki. Ja samalla varotaan visusti julkaisemasta kuvia nuorista geelitukkaisista miehistä, jotka tulevat rajojen yli selfieitä älypuhelimillaan napsien.

Pelottavaa, mutta olen huomannut saman.(n)
Jännää, ettei tämä maahanmuuttajien mies-enemmistö ole enemmän ylen uutisissa..(n)

Yhteistyössä