Onko tämä palsta todellakin pienen (nimimerkillisen) joukon rinkirunkkausmesta?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Katos, täällähän on ketju täynnä masturboivia rekisteröimättömiä. Hirveen ikävää että vaan keskenään tumputellaan menemään vaikka kaikki tietää että musta on parempi tommosissa puuhissa

Ap on varmaan semmonen että jos näkee vaikka kaupungilla jonkun kaveriporukan tai Eläkeliiton kevätretkiseurueen niin menee rähjäämään

"Te ootte rinkirunkkaajia!"
"Tykkäätte toistenne kommenteista, ei saa! Hymyilette toisillenne, ei käy!"

• Haha
Reactions: Lispetti
vierailijan faktaa
Ap on varmaan semmonen että jos näkee vaikka kaupungilla jonkun kaveriporukan tai Eläkeliiton kevätretkiseurueen niin menee rähjäämään

"Te ootte rinkirunkkaajia!"
"Tykkäätte toistenne kommenteista, ei saa! Hymyilette toisillenne, ei käy!"
Ei tämä leima selittelemällä lähde, loistaa kuin majakka pimeydessä, tämä tiettyjen mustien keskinäinen rinkirunkkaaminen

https://www.vauva.fi/keskustelu/2951405/mita-mielta-olette-kaksplus-palstasta

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Käytettävyys todella heikko. Joidenkin vakiotyyppien rinkirunkkauspalsta, muille kuin "tutuille naamoille" ovat aina lähtökohtaisesti vittumaisia. Keskusteluissa tullaan puolustamaan kaveria, koska se on tuttu tyyppi, eikä sen vuoksi että ollaan samaa mieltä aiheesta tai henkilön mielipiteestä tai siksi että hänellä on todella hyvä näkökulma aiheeseen. Yök yök yök, lähdin ja en ole katunut päivääkään.

Vauvapalstalaiset on sentään reilusti veemäisiä kaikille eikä anonymiteetin vuoksi täällä kiusata tiettyjä tyyppejä.
Kaksplus on myös loistoesimerkki siitä miten  pilataan keskustelupalsta, jos keskustelijat ovat kaikki kirjautuneita.

Ei tämä leima selittelemällä lähde, loistaa kuin majakka pimeydessä, tämä tiettyjen mustien keskinäinen rinkirunkkaaminen

https://www.vauva.fi/keskustelu/2951405/mita-mielta-olette-kaksplus-palstasta
Mä en ymmärrä mitä eroa siinä on, että jutteletko kerrostalon pihalla puolitutulle naapurille ja hymyilet sille, ja kun juttelet jo vähän tutuksi tulleelle palstalaiselle ja laitat hymynaaman.
Ihmisiä ollaan täälläkin.

Tietysti mä arvostan omassa elämässä tapahtuvia IRL-kohtaamisia paljon enemmän, mut kyllä näihin palstalaisiinkin oon kiintynyt.

vierailija
Mä en ymmärrä mitä eroa siinä on, että jutteletko kerrostalon pihalla puolitutulle naapurille ja hymyilet sille, ja kun juttelet jo vähän tutuksi tulleelle palstalaiselle ja laitat hymynaaman.
Ihmisiä ollaan täälläkin.

Tietysti mä arvostan omassa elämässä tapahtuvia IRL-kohtaamisia paljon enemmän, mut kyllä näihin palstalaisiinkin oon kiintynyt.
Höh! Muut puhuu aidasta, sinä seipäästä. Vauvalainen kiteytti sen mistä on kyse, etkö lukenut tai halunnut tajuta pääpointtia?

Yhteistyössä