Pitäiskö sun lukea omat viestisi!?Tämä palsta on aika usein vierailijoiden vessanpönttö, johon käydään oksentamassa oma paha olo. Mustan nikin kommentin näkeminen saa vierailijan laatan lentämään syvältä...
Onko sinusta kiva kiusata? Mitä haet sillä? Haluatko mut pois palstalta?
Äkkiseltään vaikuttaa juuri siltä, että täällä oooo, aisankannattelija, elenawhatever, mi3s, vasemman käjen runkuttelija ja kumppanit tykkäävät toistensa viesteistä vuorotellen. Tunnelma palstalla on seksikäs ja sisäänpäinkääntynyt kuin lestadiolaisten sukukokouksessa.
Katos, täällähän on ketju täynnä masturboivia rekisteröimättömiä. Hirveen ikävää että vaan keskenään tumputellaan menemään vaikka kaikki tietää että musta on parempi tommosissa puuhissa
Ei tämä leima selittelemällä lähde, loistaa kuin majakka pimeydessä, tämä tiettyjen mustien keskinäinen rinkirunkkaaminenAp on varmaan semmonen että jos näkee vaikka kaupungilla jonkun kaveriporukan tai Eläkeliiton kevätretkiseurueen niin menee rähjäämään
"Te ootte rinkirunkkaajia!"
"Tykkäätte toistenne kommenteista, ei saa! Hymyilette toisillenne, ei käy!"
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Käytettävyys todella heikko. Joidenkin vakiotyyppien rinkirunkkauspalsta, muille kuin "tutuille naamoille" ovat aina lähtökohtaisesti vittumaisia. Keskusteluissa tullaan puolustamaan kaveria, koska se on tuttu tyyppi, eikä sen vuoksi että ollaan samaa mieltä aiheesta tai henkilön mielipiteestä tai siksi että hänellä on todella hyvä näkökulma aiheeseen. Yök yök yök, lähdin ja en ole katunut päivääkään.
Vauvapalstalaiset on sentään reilusti veemäisiä kaikille eikä anonymiteetin vuoksi täällä kiusata tiettyjä tyyppejä.
Kaksplus on myös loistoesimerkki siitä miten pilataan keskustelupalsta, jos keskustelijat ovat kaikki kirjautuneita.
Mä en ymmärrä mitä eroa siinä on, että jutteletko kerrostalon pihalla puolitutulle naapurille ja hymyilet sille, ja kun juttelet jo vähän tutuksi tulleelle palstalaiselle ja laitat hymynaaman.Ei tämä leima selittelemällä lähde, loistaa kuin majakka pimeydessä, tämä tiettyjen mustien keskinäinen rinkirunkkaaminen
https://www.vauva.fi/keskustelu/2951405/mita-mielta-olette-kaksplus-palstasta
Höh! Muut puhuu aidasta, sinä seipäästä. Vauvalainen kiteytti sen mistä on kyse, etkö lukenut tai halunnut tajuta pääpointtia?Mä en ymmärrä mitä eroa siinä on, että jutteletko kerrostalon pihalla puolitutulle naapurille ja hymyilet sille, ja kun juttelet jo vähän tutuksi tulleelle palstalaiselle ja laitat hymynaaman.
Ihmisiä ollaan täälläkin.
Tietysti mä arvostan omassa elämässä tapahtuvia IRL-kohtaamisia paljon enemmän, mut kyllä näihin palstalaisiinkin oon kiintynyt.
Harmaileva musta, sinä ET täällä määrääAntakaa olla!
ai semmosta...Ei tämä leima selittelemällä lähde, loistaa kuin majakka pimeydessä, tämä tiettyjen mustien keskinäinen rinkirunkkaaminen
https://www.vauva.fi/keskustelu/2951405/mita-mielta-olette-kaksplus-palstasta
Eikö ihmiset tiedä mitä se sana tarkoittaa?Katos, täällähän on ketju täynnä masturboivia rekisteröimättömiä. Hirveen ikävää että vaan keskenään tumputellaan menemään vaikka kaikki tietää että musta on parempi tommosissa puuhissa
kysy vaan kuinka kauan on ollut?
Luulin että jollakin on sanottavaa mutta laitoit vain hymiön. Miksi?
Kukaan ei ole vastannut kysymyksiin.Luulin että jollakin on sanottavaa mutta laitoit vain hymiön. Miksi?
Ap. kysymykseen ei ole vastausta. Ap. vain vittuilee tms.Kukaan ei ole vastannut kysymyksiin.
Miksi et itse vcastannut?Luulin että jollakin on sanottavaa mutta laitoit vain hymiön. Miksi?