Miten voi muuttua vampyyriksi? Oisko jollakulla jotain vamppyyrituttua?

vierailija
Noh siis, meikä on kahtonu tyylii kaikki vampyyripäiväkirjat ja the originalsit. Sen jälkeen oon halunnut olla vampyyri, koska parasta. Ei sillä, että haluaisin elää ikuisesti, vaan koska nopeus ja voima. Ois niiku siistiä olla vampyyri
 
vierailija
Tyypit hei! Kyllä mäkin uskon vampyyreihin ja oon katonu paljon niist leffoi, sarjoi jne. Mut ihan tosi luuleks te tosiaan et oikee vampyyri vaan kertois tääl random keskustelupalstalla kaikile
"Et hei oon vampyyri ja voin muutaa teidät jos haluutte." Ei oikee vampyyri olis niin tyhmä et ilmiantais itsensä vaik ne oiskin nykyään tv:n kautta suosittuja. Ne haluu pysyy piilossa, koska ne tietää et jos ne ilmiantais itsensä moni rupeis etsii niitä ja pyytää muutaa ne vampyyreiks jne. Sitäpaitsi jos on vampyyrejä on varmasti myös niiden metsästäjiäkin. En sano tätä ilkeytäni, koska jos totta puhutaan olis mustakin hieno mahdolisuus ola vampyyri mut tosiasioile ei voi mitään. Jos vältämättä haluutte ola vampyyrei matkustakaa joskun New Orlentiin ja etsikää sieltä. Yhdysvaloistahan suuri osa vampyyrijutuista on tullut.
 
vierailija
Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.

Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.

Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
j
 

Yhteistyössä