hyvvee joulua ketjun tonttusille
tuo ruusa on kyllä idearikas ja monitaitonen
tuo ruusa on kyllä idearikas ja monitaitonen
Osta maitoa hyvä nainen.Eiiiii enää saa kuppaan mennä, nyt pitää relata!!!
Ei mulla ole sitä paitsi maitoakaan, muuta kuin kauraversiona
Vielä ehtii kauppaanEi oo puuroaineksia, basmatiriisistä sitä ei saa tehtyä
Mie tein pienessä haudutuskattilassa vain itelleni kun mies ei voi syödä.Mun olis tehnyt mieli puuroa, mutta ei viittinyt yhelle ihmiselle sitä tehdä...muut ei siitä niin välitä.
No mutta siellähän oli kunnon tippetappemeningit kohdillaan...pallosia ja kimallenauhasiakin jokapaikassa
Mä koetin koristella tätä kämppää jouluiseksi ja tulin siinä vaiheessa siihen tulokseen etten ota kuusta, kun ne koristeet löytyi pitkin olkkarin lattiaa ja eteisen lattiaa ja kun niistä nauhoista oli enemmän matoissa sitä kimalletta kuin nauhoissa itsessään, lähti myös television taus seinältä koristeetkin roskiin
Täytyy ens jouluna koettaa, kuusen kyllä haluaisin, mutta nyt toi vintiö on aivan liian vilkas että sen hommaisin
Mä nimenomaan haluaisin nyt syyn olla niin iloinen, että vois nauraa rätkättää pitkästä aikaa sydämensä kyllyydestä
No ei todellaan kuppaan kannata mennäEiiiii enää saa kuppaan mennä, nyt pitää relata!!!
...kyllä mää nyt vaan meinaan saada...Eiiiii enää saa kuppaan mennä, nyt pitää relata!!!
Mä en käytä maitoa ikinä, eli se tulis vaan puuroon...meen aaton jälkeen kauppaan jossain vaiheessaOsta maitoa hyvä nainen.
Puuroon menee litra maitoa.Mä en käytä maitoa ikinä, eli se tulis vaan puuroon...meen aaton jälkeen kauppaan jossain vaiheessa
Jaa,se on hyvä saada Joulunakin...kyllä mää nyt vaan meinaan saada...
Muoks. Siis...kAuppaan mennä...kuppaa nyt tarviikaan kukaan niin missään
Yhellä kirotushärötys
Mä saan vasta joulun jälkeen.Jaa,se on hyvä saada Joulunakin
Pieneen puuroon riittää vähempiPuuroon menee litra maitoa.
Voi hitsiMä saan vasta joulun jälkeen.
Jaa,se on hyvä saada Joulunakin
Käy sää mun puolestaVielä ehtii kauppaan
Meinasitko eksyä villapuseron sisälle?Niih...mun kanssa nyt kohtaa sekä itku että nauru, ihan äskön sain jo esikoiselta silmienpyöritysmuljahdukset kun katteli mun suoriutumista ihmismäisemmäksi.."..voi sun kanssas ny.."- kommentin kera
Villapuseroon sisäänpääseminen tuotti tuskaa...
Niin käyköhän se?No ei todellaan kuppaan kannata mennä
Eiks tuo kaurajuomakin käy ?
Mitä sää nyt meinaat saada?...kyllä mää nyt vaan meinaan saada...
Riittää mutta mä tykkään siitä ku hullu puurosta.Pieneen puuroon riittää vähempi
No niin sä kirjoitit
...ainaonilosaadajaantaajaottaajajaja*höperehtii*...
Täh?...kyllä mää nyt vaan meinaan saada...
Muoks. Siis...kAuppaan mennä...kuppaa nyt tarviikaan kukaan niin missään
Yhellä kirotushärötys
Sain jo ennen joulua.Voi hitsi
Käy,joskus oon puuroihin käytyänyt kaurajuomaa. No kun siulla luki kuppaan,vissiin kauppaan piti ollaNiin käyköhän se?
Niin ja mihin kuppaan?
Hei mun täytyy tuota kokeilla sitten kun käyn joulun jälkeen kAupassaKäy,joskus oon puuroihin käytyänyt kaurajuomaa. No kun siulla luki kuppaan,vissiin kauppaan piti olla