The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

:ROFLMAO::ROFLMAO:
Mä koetin koristella tätä kämppää jouluiseksi ja tulin siinä vaiheessa siihen tulokseen etten ota kuusta, kun ne koristeet löytyi pitkin olkkarin lattiaa ja eteisen lattiaa ja kun niistä nauhoista oli enemmän matoissa sitä kimalletta kuin nauhoissa itsessään, lähti myös television taus seinältä koristeetkin roskiin:D:D
Täytyy ens jouluna koettaa, kuusen kyllä haluaisin, mutta nyt toi vintiö on aivan liian vilkas että sen hommaisin:love:

Mä nimenomaan haluaisin nyt syyn olla niin iloinen, että vois nauraa rätkättää pitkästä aikaa sydämensä kyllyydestä:love::love:
No mutta siellähän oli kunnon tippetappemeningit kohdillaan:love:...pallosia ja kimallenauhasiakin jokapaikassa(y)
Miten musta tuntuu siltä että sä saat hihitelläkäkätellä Mantan kanssa sujuvasti yhteiselle joulullenne mikä on enemmän kuin hjuva asia:)

Niih:notworthy:...mun kanssa nyt kohtaa sekä itku että nauru, ihan äskön sain jo esikoiselta silmienpyöritysmuljahdukset kun katteli mun suoriutumista ihmismäisemmäksi.."..voi sun kanssas ny.."- kommentin kera:oops:
Villapuseroon sisäänpääseminen tuotti tuskaa:notworthy:...

Vielä ehtii kauppaan:geek:
Käy sää mun puolesta:D
Ei vaan mää meen sinne aaton jälkeen, kyll se puuro sillonkin maistuu:geek:

Maistuupahan*motkottaa vastaan jo etukäteen*:whistle:
Niih:notworthy:...mun kanssa nyt kohtaa sekä itku että nauru, ihan äskön sain jo esikoiselta silmienpyöritysmuljahdukset kun katteli mun suoriutumista ihmismäisemmäksi.."..voi sun kanssas ny.."- kommentin kera:oops:
Villapuseroon sisäänpääseminen tuotti tuskaa:notworthy:...
:LOL::LOL:Meinasitko eksyä villapuseron sisälle?

No ei todellaan kuppaan kannata mennä :unsure:o_O:rolleyes:
Eiks tuo kaurajuomakin käy ?
Niin käyköhän se?
Niin ja mihin kuppaan?:D:D
:cautious:...kyllä mää nyt vaan meinaan saada...
Mitä sää nyt meinaat saada?:ninja:

Yhteistyössä