The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ihanan tunnelmallista Joulua Kisulaan!
*halaarutistaa ja napittaatapittaa suoraan silmiin*
Lämpimän lempeetä joulua sinulle Ellu:)
Ja Mantalle myös

...tässähän tämä menee viime hetken viipotuksissa. Niin vannoin etten aattona käy enää kaupassa mutta katos kummaa:D pitää hypätä tobbaböxyihin ja sladitella kirkolle(y)..Hiukan on kyllä hörhöpöwwönen olo, kits viimeöisen joululahjapaketointivalvojaisen mistä tuli hiuksianostattava kokemus kun lahjanarutkin loppuivat*ufopääkkönen*..niitä hakemaan siis jotta mä..siis tonttunen saa aikaiseksi paketteihin hermostoliitolliset narusykerölliset:D

Mutta perhosia on runsaasti vatsanpohjissa havaittavissa, veikkaan että ihan varmasti ainakin Jollain Kummasella myös herkistymistä..aa, nessuja nyös*lisää puutoslistaansa*...mutta se nyt kuuluu asiaan:)

r0s
Mun olis tehnyt mieli puuroa, mutta ei viittinyt yhelle ihmiselle sitä tehdä...muut ei siitä niin välitä.
Sen ylimääräisen voi jalostaa vaikka porkkanalaatikoksi. Tai tehdä liha-riisi tai lohi-riisipasteijoita. Tai vatkata sekaan appelsiinilikööriä ja vaniljavaahtoa. Tai tehdä pannukakku. :p

Miten niin mulla on nälkä? o_O

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Aqela
*halaarutistaa ja napittaatapittaa suoraan silmiin*
Lämpimän lempeetä joulua sinulle Ellu:)
Ja Mantalle myös
Kiitos, Mantamöttönen kattelee välillä töllöö ja käy läpsimässä kuvaruutua tassuillaan:D

...tässähän tämä menee viime hetken viipotuksissa. Niin vannoin etten aattona käy enää kaupassa mutta katos kummaa:D pitää hypätä tobbaböxyihin ja sladitella kirkolle(y)..Hiukan on kyllä hörhöpöwwönen olo, kits viimeöisen joululahjapaketointivalvojaisen mistä tuli hiuksianostattava kokemus kun lahjanarutkin loppuivat*ufopääkkönen*..niitä hakemaan siis jotta mä..siis tonttunen saa aikaiseksi paketteihin hermostoliitolliset narusykerölliset:D
:ROFLMAO:Mä niin haluaisin olla mukana kattomassa sun paketointi urakkaa!!
Voitas maistella samalla munatoteja ja rupatella mukavia:coffee::coffee::love:
Mä teen vaikka joutuisin syömään sen yksin. On niin hyvää. :p
No joo, oishan sen voinut, mutta kun kun mä olen aika varma että oisin polttanut sen pohjaan vaan:notworthy:
Tuosta puurosta tuli muuten mieleen että näin mielenkiintoisen ohjeen missä riisipuuro tehtiin paistinpannulala:geek:

Sen ylimääräisen voi jalostaa vaikka porkkanalaatikoksi. Tai tehdä liha-riisi tai lohi-riisipasteijoita. Tai vatkata sekaan appelsiinilikööriä ja vaniljavaahtoa. Tai tehdä pannukakku. :p

Miten niin mulla on nälkä? o_O
Porkkanalaatikkoa en syö, mutta pasteijat kuulostaa hyvältä:p

Sulta mun kannattaakin tulla aina kysäseen ohjeita ja ideoita, tunnut olevan reseptejä ja eri vaihtoehtoja täynnä koko nainen:coffee::coffee:

Aqela
Kiitos, Mantamöttönen kattelee välillä töllöö ja käy läpsimässä kuvaruutua tassuillaan:D

No joo, oishan sen voinut, mutta kun kun mä olen aika varma että oisin polttanut sen pohjaan vaan:notworthy:
Tuosta puurosta tuli muuten mieleen että näin mielenkiintoisen ohjeen missä riisipuuro tehtiin paistinpannulala:geek:
Tee vaan, et polta kun muistat vahtia sitä. :)

Awww, Mantanen:love:...jokos siellä on kuusi kivasti sommiteltu kallevillelleen sisustukseen paremmin sopivammaksi:rolleyes:...

Juu-u, et kuule halluis nähä sitä shöytä:notworthy: kun on ihankauheeta kun ei tietää itkiskö vai huutonauraaitkiskö:D... Sitäpaitti noi teippirullatkin on ihan suolesta niitten rösöreunakatkaisujensa kanssa kun onnistuvat raapimaan käpälätkin naarmuille:oops:... Mutta toi munatustotisellisuus ja höpötus kuulostaa ihanalta:love:

Muuten nää näppiskirjaimet on vissiin kutistunu tai muuttunu japakiinallisiksi kun tulee ihan karmeesti kirotushäröjä tai muuten vaan sinkauttaa outoja sanoja väliin joita yritän sitten korjata:barefoot:

Awww, Mantanen:love:...jokos siellä on kuusi kivasti sommiteltu kallevillelleen sisustukseen paremmin sopivammaksi:rolleyes:...
:ROFLMAO::ROFLMAO:
Mä koetin koristella tätä kämppää jouluiseksi ja tulin siinä vaiheessa siihen tulokseen etten ota kuusta, kun ne koristeet löytyi pitkin olkkarin lattiaa ja eteisen lattiaa ja kun niistä nauhoista oli enemmän matoissa sitä kimalletta kuin nauhoissa itsessään, lähti myös television taus seinältä koristeetkin roskiin:D:D
Täytyy ens jouluna koettaa, kuusen kyllä haluaisin, mutta nyt toi vintiö on aivan liian vilkas että sen hommaisin:love:
Juu-u, et kuule halluis nähä sitä shöytä:notworthy: kun on ihankauheeta kun ei tietää itkiskö vai huutonauraaitkiskö:D... Sitäpaitti noi teippirullatkin on ihan suolesta niitten rösöreunakatkaisujensa kanssa kun onnistuvat raapimaan käpälätkin naarmuille:oops:... Mutta toi munatustotisellisuus ja höpötus kuulostaa ihanalta:love:
Mä nimenomaan haluaisin nyt syyn olla niin iloinen, että vois nauraa rätkättää pitkästä aikaa sydämensä kyllyydestä:love::love:

Yhteistyössä