Ai sulla joskus kuumottaa persposkia.En sano mitään
Ihanan tunnelmallista Joulua Kisulaan!..liika palijon liikkuvia osia joka paikassa
Mutta - ihanaa joulua sinulle, vietitpä sitä porukalla tai yksin
katso liitettä 5437
Tätä odotellessa jännityskihityksen kasvaessa..
Sinne kanssaHyvää joulua!
Mun olis tehnyt mieli puuroa, mutta ei viittinyt yhelle ihmiselle sitä tehdä...muut ei siitä niin välitä.Aamulenkkikin tehty.
-Tai siis kävelin tonne kilsan päähän pikkumarkettiin hakemaan lisää maitoa. Oli viileä! Pian maittaa lämmin puuro.
*halaarutistaa ja napittaatapittaa suoraan silmiin*Ihanan tunnelmallista Joulua Kisulaan!
Mä teen vaikka joutuisin syömään sen yksin. On niin hyvää.Mun olis tehnyt mieli puuroa, mutta ei viittinyt yhelle ihmiselle sitä tehdä...muut ei siitä niin välitä.
Sen ylimääräisen voi jalostaa vaikka porkkanalaatikoksi. Tai tehdä liha-riisi tai lohi-riisipasteijoita. Tai vatkata sekaan appelsiinilikööriä ja vaniljavaahtoa. Tai tehdä pannukakku.Mun olis tehnyt mieli puuroa, mutta ei viittinyt yhelle ihmiselle sitä tehdä...muut ei siitä niin välitä.
Kiitos, Mantamöttönen kattelee välillä töllöö ja käy läpsimässä kuvaruutua tassuillaan*halaarutistaa ja napittaatapittaa suoraan silmiin*
Lämpimän lempeetä joulua sinulle Ellu
Ja Mantalle myös
Mä niin haluaisin olla mukana kattomassa sun paketointi urakkaa!!...tässähän tämä menee viime hetken viipotuksissa. Niin vannoin etten aattona käy enää kaupassa mutta katos kummaa pitää hypätä tobbaböxyihin ja sladitella kirkolle..Hiukan on kyllä hörhöpöwwönen olo, kits viimeöisen joululahjapaketointivalvojaisen mistä tuli hiuksianostattava kokemus kun lahjanarutkin loppuivat*ufopääkkönen*..niitä hakemaan siis jotta mä..siis tonttunen saa aikaiseksi paketteihin hermostoliitolliset narusykerölliset
No joo, oishan sen voinut, mutta kun kun mä olen aika varma että oisin polttanut sen pohjaan vaanMä teen vaikka joutuisin syömään sen yksin. On niin hyvää.
Porkkanalaatikkoa en syö, mutta pasteijat kuulostaa hyvältäSen ylimääräisen voi jalostaa vaikka porkkanalaatikoksi. Tai tehdä liha-riisi tai lohi-riisipasteijoita. Tai vatkata sekaan appelsiinilikööriä ja vaniljavaahtoa. Tai tehdä pannukakku.
Miten niin mulla on nälkä?
Tee vaan, et polta kun muistat vahtia sitä.Kiitos, Mantamöttönen kattelee välillä töllöö ja käy läpsimässä kuvaruutua tassuillaan
Mä niin haluaisin olla mukana kattomassa sun paketointi urakkaa!!
Voitas maistella samalla munatoteja ja rupatella mukavia
No joo, oishan sen voinut, mutta kun kun mä olen aika varma että oisin polttanut sen pohjaan vaan
Tuosta puurosta tuli muuten mieleen että näin mielenkiintoisen ohjeen missä riisipuuro tehtiin paistinpannulala
Hö...sitäpaitti jouluna oitää hemmotella itteänsäkin eli jos tekee mieli riisipuuroa ja koko muu väki ei siitä perusta niin oma on häpiäsä eli - puuroa siitä vaan tekemäänMun olis tehnyt mieli puuroa, mutta ei viittinyt yhelle ihmiselle sitä tehdä...muut ei siitä niin välitä.
Paino sanoilla KUN ja MUISTATTee vaan, et polta kun muistat vahtia sitä.
Awww, Mantanen...jokos siellä on kuusi kivasti sommiteltu kallevillelleen sisustukseen paremmin sopivammaksi...Kiitos, Mantamöttönen kattelee välillä töllöö ja käy läpsimässä kuvaruutua tassuillaan
Mä niin haluaisin olla mukana kattomassa sun paketointi urakkaa!!
Voitas maistella samalla munatoteja ja rupatella mukavia
No joo, oishan sen voinut, mutta kun kun mä olen aika varma että oisin polttanut sen pohjaan vaan
Tuosta puurosta tuli muuten mieleen että näin mielenkiintoisen ohjeen missä riisipuuro tehtiin paistinpannulala
Ei oo puuroaineksia, basmatiriisistä sitä ei saa tehtyäHö...sitäpaitti jouluna oitää hemmotella itteänsäkin eli jos tekee mieli riisipuuroa ja koko muu väki ei siitä perusta niin oma on häpiäsä eli - puuroa siitä vaan tekemään
Mulla on sama ongelma mutta otan sen riskin.Paino sanoilla KUN ja MUISTAT
Äkkiä kauppaan siitä!Ei oo puuroaineksia, basmatiriisistä sitä ei saa tehtyä
Awww, Mantanen...jokos siellä on kuusi kivasti sommiteltu kallevillelleen sisustukseen paremmin sopivammaksi...
Mä nimenomaan haluaisin nyt syyn olla niin iloinen, että vois nauraa rätkättää pitkästä aikaa sydämensä kyllyydestäJuu-u, et kuule halluis nähä sitä shöytä kun on ihankauheeta kun ei tietää itkiskö vai huutonauraaitkiskö... Sitäpaitti noi teippirullatkin on ihan suolesta niitten rösöreunakatkaisujensa kanssa kun onnistuvat raapimaan käpälätkin naarmuille... Mutta toi munatustotisellisuus ja höpötus kuulostaa ihanalta
Eiiiii enää saa kuppaan mennä, nyt pitää relata!!!Äkkiä kauppaan siitä!
Äkkiä kauppaan siitä!