mies ei laita kortsua, vakava asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pienten lasteni isä jätti minut ja olin tovin ihan itsekseni (hyvä niin), kunnes parin vuoden surunkäsittelyn ja sinkkuajan tullessa kiinnostavaksi päädyin siihen, että en pistä vastaan, jos joku kiva mies löytyy.

Vanha "ystäväni" päätyi mun luo parille lasilliselle rupattelemaan, kunnes sitten lopulta suudeltiin kiihkeästi ja mua panetti aivan sairaaasti,joten kaaduttiin sänkyyn . Mies tuli päälle ja kaikki kävi nopeasti. Kondomia ei laittanut. Juteltiin tuon jälkeen aamulla ja hän sanoi, ettei edes pidä mukanaan...

Toinen , kenen kanssa olin "silleen" tyyliin odotti , että olen tosi humalassa ja taas lähes sama juttu ja oikein haukkui "en mä mitää kortsui, eihä ne tunnu missää!"

Thank God, mulla ei ollut sukupuolitauteja, kun testeissä kävin sekä raskautta tuskin , ainakin minipilsut käytössä.

Nyt tulee tää, että mikä oli juttuni pointti!

Miksi mies ei ota vastuuta?
Miksi naista ei kunnioiteta?
Sisään tullaan paljaana & vauhdilla, koska "mä voin"?
Sit tää perus: "Ei mulla ole tauteja. Ei ole mitää oireita ollut koskaan".
Eikö enää oikeasti käytetä kortsua niin paljoo?
Pahimmassa tapauksessa mulla olisi nyt kuppa, hiv ja muuta.

Vastuu kuuluu myös mulle. Mä voin yhtähyvin pitää kortsuja messis. Pidättekö te, muut sinkut? Mutta minä en voi laittaa kellekään sitä väkisin ylle.

Minun ei myöskään ole pakko suostua seksiin,- mutta mielestäni vastuullinen mies ei toimi noin "minähän en kortsua päälleni laita"!

Kukaan ajatellut tätä samaa ilmiötä?

Deittailet vähä-älyisiä. Älä anna ellei mies pistä kondomia päälle. Luuletko, että miehet lähtee kotiin, jos vaadit kortsua. Vastaus: ei lähde, kyllä ne mielummin panee kondomilla kuin jää kokonaan ilman.

• Tykkää
Reactions: m1es
Miksi ilman kortsua? Ei tulisi mieleenkään panna ilman kortsua. Mitkään vakuuttelut "ei mulla mitään oo" ei vakuuta minua. Jos panee minua paljaalla, panee montaa muutakin ja tautien riski kasvaa tolkuttomasti.

Nainen jakaa pilluaan milloin kännissä ja milloin mitenkin eikä vaadi kortsua. Melkonen vajakki!

Itse en kortsun kanssa pane, ei ole tarvinnut. Kortsu vie tunnon ja se ei sillon ole käteen vetoa parempaa.

Yhteistyössä