A
Arzie
Vieras
Imetän, enkä sen vuoksi halua hormonaalista ehkäisyä. Päätimme käyttää kondomia. Heti synnytyksen jälkeen ei seksihommat olleet mielessäkään ja monta kuukautta meni niin, että seksiä oli harvakseltaan. Nyt seksielämämme on kuitenkin taas palannut "normaaliksi" eli mieskin haluaa aika usein (synnytyksestä 5kk).. mutta hän ei halua käyttää kortsua. Kiristää kuulemma eikä tunnu samalta kuin ilman. Itsekin mieluummin olisin ilman, mutta en halua tulla uudestaan raskaaksi näin pian. Onko kondomimerkeilläkin eroja, esim. koossa? Nyt kun vasta ensimmäistä kertaa näin pitempiaikaisesti niitä tarvitaan, niin ei ole tietoa..
Mies sanoo, että jos tulen vahingossa raskaaksi, se on vain "kohtalo". Silti hän puhuu koko ajan, että minun pitäisi palata opiskelujeni pariin jo syksyllä (restonomiopintoja vielä jäljellä..), että pääsisin sitten töihin ja tienaamaan. Vaikeaa, kun ei tiedä, jos sitten tulenkin raskaaksi ja olen jo ehtinyt suunnitella kouluun paluuni yms...
Sekavaa..
Mies sanoo, että jos tulen vahingossa raskaaksi, se on vain "kohtalo". Silti hän puhuu koko ajan, että minun pitäisi palata opiskelujeni pariin jo syksyllä (restonomiopintoja vielä jäljellä..), että pääsisin sitten töihin ja tienaamaan. Vaikeaa, kun ei tiedä, jos sitten tulenkin raskaaksi ja olen jo ehtinyt suunnitella kouluun paluuni yms...
Sekavaa..