Mies ei halua lisää lapsia, ensi viikolla poistatan kierukan joka tapauksessa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riitti

Vieras
niin siis se tietää että mä poistatan sen :D Mitään salaraskauksia en siis suunnittele :D
Nyt on mulla mitta täynnä noita hormoniehkäisyjä! RIITTÄÄ JO!! Kun kerran mies on se, joka ei lapsia enää halua niin hoitakoon itse sitten ehkäisynkin. Mä olen jo oman osani sillä saralla hoitanut. Hän aikoo hakea vasektomiaan ensi vuonna kun täyttää 30v. Siihen asti saa sit käyttää kumia.
Ihanaa, pian koittaa se aika kun iho palautuu jälleen normaaliksi, kuukautiset tulee suht säännöllisesti ja kivutta, paino alkaa taas tippua, mielialat ei vaihtele jne.
Mulle ei sovi MIKÄÄN hormoniehkäisy niin nyt en enää jaksa tätä.

Hei meillä on kanssa mies menossa snips snaps. Innolla odottelen uutta, huolettomampaa seksiä :D en tiedä miten jaksan odottaa sen aikaa kun mies paranee ja "steriloituu", varmaan roikun monta kuukautta välineissä kiinni XD anteeksi, mutta olen vaan niin innoissani.

Hei meillä on kanssa mies menossa snips snaps. Innolla odottelen uutta, huolettomampaa seksiä :D en tiedä miten jaksan odottaa sen aikaa kun mies paranee ja "steriloituu", varmaan roikun monta kuukautta välineissä kiinni XD anteeksi, mutta olen vaan niin innoissani.
Ei paljoa miehellä järki päätä pakota jos sterilointiin suostuu mutta hei, omilla vehkeillään saa jokainen tehdä mitä haluaa.

Öh, siis vasektomiahan ei ole mikään vehkeiden pois leikkaus, vaan siinähän vaan estetään siittiöiden pääsy spermaan. Mies ei sitä paitsi "suostu" mihinkään vaan halusi itse lopullisen ratkaisun. On noita lapsia tossa jo useampia eikä todellakaan haluta kumpikaan lisää. Olisihans e tietty hienoa että miehillekin olisi muita keinoja hoitaa itse ehkäisy kun vaan kondomi. Miehet luulee että ehkäisy on vaan naisten asia, mutta sitten kitisevät kun "vahinkoja " sattuu ja "naiset huijaa". Mieheni ihmettelee ihan avoimesti miksi sitä vasektomiaa pelätään niin kauheasti, sehän on miesten kannalta aivan loistava ratkaisu, kun ei tarvitse pelätä mitään raskauksia ja jos joku nainen tulee jotain väittämään niin naama on näkemisen arvoinen kun voi todeta että "se en ole minä, sori" :D

voi kun munkin mies suostuis siihen... mulle on suositeltu hormonikierukkaa, mutta ilmeisesti sekin saattaa siis aiheuttaa kaikkea mitä muutkin hormoniehkäisyt????
ja onko totta, että se voi mennä väärään paikkaan???? yksi tuttu niin ainakin väittää...
pillereitä mulle ei suositella, nuorin on saanut alkunsa niistä huolimatta.
tähän mennessä ratkaisuna on ollut kaikki muu touhu, mistä raskaaksi ei voi tulla... mut ei näin loputtomiin viitsis asiaa hoitaa.

Täällä myös mies hoitaa asian kuntoon. Lapset on tehty, ja nyt kohti uusia haasteita. Mies menee toimenpiteeseen ihan omasta halustaan ja hän ei halua mun enää kärsivän ehkäisyvalmisteista. Huolettoman ehkäisyn aika siis edessä.

[QUOTE="mama";26355289]Kuparikierukka?[/QUOTE]

En ole kokeillut, enkä kokeile.
Mä oon 15v. hoitanut ehkäisyn niin hoitakoon mies lopun. Itse on halukas vasektomiaan menemään, mutta mun hermot ei kertakaikkiaan riitä odotella ton kierukan kans enää sitä reilua vuotta mikä siihen vähintään menisi.

Sattuuko se kierukan poisto? laittaminen ei tuntunut mulla yhtään.

sehän on miesten kannalta aivan loistava ratkaisu, kun ei tarvitse pelätä mitään raskauksia ja jos joku nainen tulee jotain väittämään niin naama on näkemisen arvoinen kun voi todeta että "se en ole minä, sori" :D

Vaan voi se sittenkin olla se mies, vaikka vasektomia oliskin tehty. Sekään kun ei ole 100 % varma homma. Näitä tapauksia on tuttavapiirissänikin ainakin kaksi, toinen on ihan dna-testeillä varmistettu :-)

Yhteistyössä