Eka? Nukuit pitkään?Aika laittaa päivän ensimmäinen kahvi tulille
Nukuin aika pitkään... heräsin 13. aikoihin... En keitä kahveja ihan heti, vatsassa pitää olla ruokaa ja muuta juomaa sitä ennen. Muuten tulee mahakipu.Eka? Nukuit pitkään?
Heräsin jo ekan kerran 07:00 mutta torkuin kahdeksaan asti. Join silloin aamulla herättyäni yhden ison kupin kahvia.Nukuin aika pitkään... heräsin 13. aikoihin... En keitä kahveja ihan heti, vatsassa pitää olla ruokaa ja muuta juomaa sitä ennen. Muuten tulee mahakipu.
Oletko ollut jalkeilla jo pitkään? Ja montako kahvikupillista mennyt?
Iso kuppi kahvia aamutuimaan, lurpsHeräsin jo ekan kerran 07:00 mutta torkuin kahdeksaan asti. Join silloin aamulla herättyäni yhden ison kupin kahvia.
Torkahdin äsken kymmeneksi minuutiksi... pitää varmaan käydä ulkona kävelyllä
Minä juon yleensä heti herättyäni pelkkää kahvia tyhjään mahaan. Syön aamupalan vasta kahvin jälkeen.Nukuin aika pitkään... heräsin 13. aikoihin... En keitä kahveja ihan heti, vatsassa pitää olla ruokaa ja muuta juomaa sitä ennen. Muuten tulee mahakipu.
Oletko ollut jalkeilla jo pitkään? Ja montako kahvikupillista mennyt?
Ulkoilemaan siis Muista myös välillä venytellä.Iso kuppi kahvia aamutuimaan, lurps
Nyt olisi kyllä hyvä hetki ulkoilla. Minulla on jalat vähän kipeät. Voisin lähteä myös reippailemaan.
Rohkeaa! Sinulla ei taida tulla kipua eikä vatsa mene kuralle?Minä juon yleensä heti herättyäni pelkkää kahvia tyhjään mahaan. Syön aamupalan vasta kahvin jälkeen.
Venyttelin juuriUlkoilemaan siis Muista myös välillä venytellä.
Ei aamukahvista mene maha sekaisin onneksi.Rohkeaa! Sinulla ei taida tulla kipua eikä vatsa mene kuralle?
Lähden kävellen. täytyy pukeutua.Venyttelin juuri
Mennään ulkoilemaan. Lähdetkö kävellen?
SamoinLähden kävellen. täytyy pukeutua.
Samoin
Nähdään täällä myöhemmin illalla!
Minä menen nyt myös jääkaapille leipää ja ehkä jugurttiaVoit käydä pesulla! Menen sillä välin jääkaapille.