Onks ne kuin paksuja?Lidlissähän on niitä pitkiä vartalotyynyjä mutta ne ovat liian pitkiä
Lihapulleronpallerot (anjoviksella höystettynä) voissa haudutetun kaalin, pottumuussin ja puolukkahillon kera. Mä laitan kaaliin vielä mes-juustoa Tina Nordströmin ohjeen mukaan.sanokaapa jotain ruotsalaisten mieliherkkuja mitä täällä ei oikein tunneta
surströmming ja lutfisk on jo kokelitu ja huonoiksi havaittu
Suht pulskia. Siksikin vähän epäilyttää, toimiiko se tyynynä. Ettei mee niska ihan kieroksi.Onks ne kuin paksuja?
Joskus näin jossain sellasen, mutta se oli kyllä tosi pitkä...mutta jotenkin sellanen ohut luikku...ei olis tuntunut kivalta jalkojen välissä... Siis silleen niinkun kun yrtittää nukkuessa halata ja ikäänkuin kääriytyä ittensä sen ympärille
Kurjuus.Eipä taija käyvä kvinnoakaan miehelle
Täytyis joskus tehä ite sellanen piiiitkä tyyny.Suht pulskia. Siksikin vähän epäilyttää, toimiiko se tyynynä. Ettei mee niska ihan kieroksi.
No joo,mut harmittaa vaan ku ei oo vaihtoehtoja perunalle + juureksille. Ei käy mitkään viljat,ei riisi tai maissi,hirssi...Kurjuus.
Tosin ei se kyllä hyvää ole eli sinänsä menetys ei suurensuuri ole.
Tiiät sää mitä mielikuvaa mä olen monet kerrat miettinyt, kun on pitänyt rauhottaa surullinen tai muuten vaan hermostunut mieli?Eikä pääse uimaan!
Meri on yhä jossain huisintuutissa! Ja mökkinaapurinmies taas oikeassa kun sanoo että vesi nousee vasta kun alkaa jokapäiväisesti pakastaa. *huoh*
Linssit? Vai muistanko oikein etteivät herneetkään käyneet? Jos, niin tuskin linssitkään. Mut entä sit vaikka keittobanaanit? Syötiin hiivatin hyvää peruna-banaani-tortillamunakasta espanjassa. Mausteina oli valkosipulia ja paprikaa ja chorizo-makkaraa.No joo,mut harmittaa vaan ku ei oo vaihtoehtoja perunalle + juureksille. Ei käy mitkään viljat,ei riisi tai maissi,hirssi...
Mökki on meidän vielä pari viikkoa. Sit on vuoden lisäaika käytetty. Ja sen jälkeen me ajatellaan molemmat niitä merikotkia ja lokkeja silleen haikeasti fiilistellen.Tiiät sää mitä mielikuvaa mä olen monet kerrat miettinyt, kun on pitänyt rauhottaa surullinen tai muuten vaan hermostunut mieli?
Niitä merikotkia ja lokkeja mistä sää sillon joskus kerroit
Mietin miltä se lokkien kirkuna iltaisella merellä kuulostaa, juur auringonlaskun aikaan ja miten komeilta merikotkat näyttää siipensä levittäessään ja lentäessään meren yllä...ja sitten mietin sitä tein mökkiä siellä..miten ihana siellä olis vaikka kirjottaa tai ihan vaan lukea kesäisin jotain kirjaa, ikkunat meren suuntaan auki ja välillä tuntea ikkunasta tulevat suolaiset tuulen henkäykset ja kuulla aaltojen ääni...
Joo joo tunteellista höttööhän tää on, mutta kuhan kerroin
Oho, täytyypä katsoa, en ole moisesta kuullutkaan ennen! KiitosTsekkaa Vuosnaisten meriasema. Siellä on pienenpieniä mökkejä edullisesti kesäaikaan vuokralla. Siitä tulee taatusti yksi paikka missä joka kesä piipahdetaan katsomaan merikotkia ja haistelemaan suolaisia pärskeitä.
Herneet sopii,linseistä ei hirveesti välitä.Keittobanaanista en oikein tiiä.Linssit? Vai muistanko oikein etteivät herneetkään käyneet? Jos, niin tuskin linssitkään. Mut entä sit vaikka keittobanaanit? Syötiin hiivatin hyvää peruna-banaani-tortillamunakasta espanjassa. Mausteina oli valkosipulia ja paprikaa ja chorizo-makkaraa.
Minkähän hintasia noi mökit on?Mökki on meidän vielä pari viikkoa. Sit on vuoden lisäaika käytetty. Ja sen jälkeen me ajatellaan molemmat niitä merikotkia ja lokkeja silleen haikeasti fiilistellen.
Mutta! Tsekkaa Vuosnaisten meriasema. Siellä on pienenpieniä mökkejä edullisesti kesäaikaan vuokralla. Siitä tulee taatusti yksi paikka missä joka kesä piipahdetaan katsomaan merikotkia ja haistelemaan suolaisia pärskeitä.
Ne pienimmät olivat mun mielestä ihan muutaman kympin per yö. Jussin tienoilla olivat kalliimpia ja alku- ja loppukesästä halvempia.Minkähän hintasia noi mökit on?
Ihanan näköistä!!
Oho, nyt täytyy tutustua paremmin!!Ne pienimmät olivat mun mielestä ihan muutaman kympin per yö. Jussin tienoilla olivat kalliimpia ja alku- ja loppukesästä halvempia.
Ja merivesi siellä... Kirkasta!
Miks sä haluat syödä jotain ruotsalaista ''ruokaa'' kun tarjolla olis paljon parempia vaihtoehtoja?falukorv, smålänska sylt ja köttkorv koetettu
ei olleet hyviä
olen utelias, yleisen elämänkatsomuksen perusteella ruåtsalaiset on aina meitä kahta askelta edellä niin hyvässä kuin pahassaMiks sä haluat syödä jotain ruotsalaista ''ruokaa'' kun tarjolla olis paljon parempia vaihtoehtoja?
No hei halloo ei ainakaan hyvässä, koko maahan on sisällissodan partaallaolen utelias, yleisen elämänkatsomuksen perusteella ruåtsalaiset on aina meitä kahta askelta edellä niin hyvässä kuin pahassa
Mä en niinkään ruottalaisista sitä epäile, mutta italialaisilla aivan varmasti on ja espanjalaisillaepäilen että niillä on herkkuja joita me ei tunneta
Jostain verivanukkaasta muistelen kuulleeni . Pitää kysyä tädiltä. Asustellut reilut 30 vuotta tuolla väärällä maalla.olen utelias, yleisen elämänkatsomuksen perusteella ruåtsalaiset on aina meitä kahta askelta edellä niin hyvässä kuin pahassa
epäilen että niillä on herkkuja joita me ei tunneta