tui tuiHuomenta, niska ja pää kipiä.
Mä olen etsinyt sellasta tosi pitkää pötkylä tyynyä kanssa, just sellasta sopivan muhkeeta.Ja nyt päivää.
Meikäläiselläkin niska ihan solmussa kun se ei oo vielä tottunut takaisin omaan tyynyyn. Espanjassa oli kertakaikkisen ihania tyynyjä! Sellaisia pitkiä pötkylöitä, tasan saman levyinen mitä sänky. Just passeli niskalle eikä se loppunut kesken niinko suomiversiot.
Mä olen etsinyt sellasta tosi pitkää pötkylä tyynyä kanssa, just sellasta sopivan muhkeeta.
Niitä vaan ei tunnu olevan oikein missään ja ovat aika kalliita varmaan, jos löytyykin...
Täytyis pistää vanha ompelukone kuntoon ja surruutella sellanen ite
Miust se on sopivan pitkä.Lidlissähän on niitä pitkiä vartalotyynyjä mutta ne ovat liian pitkiä.
Ja mun omeplukone taas tarvitsisi huoltoa. Se kakkiainen ryttää langan aina solmuun vaikka säätäisin mistä nappulasta.
Meillä on, miehen kanssa, pakko olla erilliset tyynyt koska mies on unissaankin mua vanhempi.Miust se on sopivan pitkä.
Mä olen pitänyt sitä vieressä. Toinen ei köllähdä kiinni muhun. Mulla pitää olla tilaa molemmilla puolilla.Meillä on, miehen kanssa, pakko olla erilliset tyynyt koska mies on unissaankin mua vanhempi.
Parisänkyynhän toi ois just sopivan levyinen muuten.
Mä olen pitänyt sitä vieressä. Toinen ei köllähdä kiinni muhun. Mulla pitää olla tilaa molemmilla puolilla.
Häättänäm. Sinkkusängyssä ei o aina tilaa edes ittelleen!Mä olen pitänyt sitä vieressä. Toinen ei köllähdä kiinni muhun. Mulla pitää olla tilaa molemmilla puolilla.
Voi sentään, mie en tiiä mistään mittään..
Mutta mikä ihme on v a r t a l o t y y n y?!*ufopääkkönen*
Ikinkoskaanmillonkaan kuullukaan...
Öykkei, kiitos, eli tommonen nykyaikasempi ja siistimpi ja ehkä muodossaankin napakammin pysyvä versio meikäläisen tyyny+peittoviritelmästä
jallu on kyllä ihan parastaKossu muuten ei ole yhtä hyvää kuin jallu.
Mut toisaalta, en tunne ketään joka joisi viinaa sen hyvän maun vuoksi!