The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Ja nyt päivää. :)

Meikäläiselläkin niska ihan solmussa kun se ei oo vielä tottunut takaisin omaan tyynyyn. Espanjassa oli kertakaikkisen ihania tyynyjä! Sellaisia pitkiä pötkylöitä, tasan saman levyinen mitä sänky. Just passeli niskalle eikä se loppunut kesken niinko suomiversiot.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ja nyt päivää. :)

Meikäläiselläkin niska ihan solmussa kun se ei oo vielä tottunut takaisin omaan tyynyyn. Espanjassa oli kertakaikkisen ihania tyynyjä! Sellaisia pitkiä pötkylöitä, tasan saman levyinen mitä sänky. Just passeli niskalle eikä se loppunut kesken niinko suomiversiot.
Mä olen etsinyt sellasta tosi pitkää pötkylä tyynyä kanssa, just sellasta sopivan muhkeeta.
Niitä vaan ei tunnu olevan oikein missään ja ovat aika kalliita varmaan, jos löytyykin...
Täytyis pistää vanha ompelukone kuntoon ja surruutella sellanen ite:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
r0s
Mä olen etsinyt sellasta tosi pitkää pötkylä tyynyä kanssa, just sellasta sopivan muhkeeta.
Niitä vaan ei tunnu olevan oikein missään ja ovat aika kalliita varmaan, jos löytyykin...
Täytyis pistää vanha ompelukone kuntoon ja surruutella sellanen ite:barefoot:

Lidlissähän on niitä pitkiä vartalotyynyjä mutta ne ovat liian pitkiä.

Ja mun omeplukone taas tarvitsisi huoltoa. Se kakkiainen ryttää langan aina solmuun vaikka säätäisin mistä nappulasta.

Oi kun oliskin ompelukone ja saumuri.
Tosin poikamiesäijä tarttee moista ehkä kerran vuodessa mutta kun tarttee niin sitä ei tieteskään ole.

Ja juu, osaan käyttää. Ne on koneita. Tietokoneita lukuunottamatta tulen hemmetin hyvin toimeen koneiden kanssa.
Ihmiset ovat sitten vaikeampia, etenkin naiset!

• Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
Päiväkahvia :coffee: ja Rainbow kreikkalaista jogurttia,päällä vadelmia,hasselpähkinärouhetta + hunajaa :p:p
Toi jogurtti on parempaa ku lidlin maustamaton kreikkalainen 2% isossa purkissa :eek: lidlin on hirveetä ohutta lirua,tää on paksua. :p
Lidlin turkkilainen 10 % on namia

• Tykkää
Reactions: Aqela
Meillä muuten mies osaa paremmin käyttää ompelukonetta ku mä :oops:
Mie oon surkea ompelemaan enkä oo koulun käsityötuntien jälkeen oikein uskaltautunut ompelrmaan. Mä vetäisin kesämekon helmat vinoon silloin :unsure:

Tosin mies on ammatissaan käyttänyt ompelukonetta vaikka osa työstä piti tehä käsin,on / oli huonekaluverhoilija ennen ku näkö meni niin huonoksi,että piti jäähä jäähä työkyvyttömyyseläkkeelle.

r0s
Meillä kuopus viettää tänään synttäreitään (jotka ovat kyllä vasta hieman myöhemmin) koulukaveriporukassa. Mä värväsin pojat portsareiksi illan pippaloihin, makaronilaatikko on uunissa, sipsejä ja namuja ja limuja ja kaikkea tarpeeksi jemmassa ja -fiksuna- paetaan miehen kanssa siivoilemaan mökkiä.

Ihana rauha. Hiljaisuus. Ja varmasti on teinineideilläkin kivempaa kun ei olla häiritsemässä.

Nii, ja ties vaikka pääsisi uimaan! *peukut pystyssä että vesi ois viimein noussut*

Yhteistyössä