kyllähän jokaisen pitäisi siivota omat jälkensä
Son just näin. Mieki sain joku aika sitte ihananat kullannuppuni siivoamaan kun käytin hyväksi todettua uhkailu, vittuilu ja katteettomat lupaukset- metodia.Muutenkin olen vime aikoina vähentänyt siivousta. Kumpikin, lapsi ja mies, saapi siivoilla jälkiäänsä enemmän kuin aiemmin. Automaattisiivooja ei jaksa enää
Varovaista peukkua tuolle. Kyllä mies yrittää ja paljonkin, mutta mutta... Lapsi on patalaiska ja se on mun syy. Nyt on mennyt pinna, kun koira tuli.Son just näin. Mieki sain joku aika sitte ihananat kullannuppuni siivoamaan kun käytin hyväksi todettua uhkailu, vittuilu ja katteettomat lupaukset- metodia.
Tosin sulla on miestäsi kohtaan isompi pelotusuhakaus kuin mulla ikinä lapsilleni. Polvet toisensa päälle niin alkaa siivoamaan
Meillä tepsi onneksi puhelimien luvattu takavarikko. Tosin piti ensin ottaa ne puhelimet pois ennenkuin jumalattoman huutamisen jälkeen tajusivat että eivät saa niitä takas ennen siivousta.
Neuvolassa jo pitäisi neuvoa lastenhoidon kolme kultaista sääntöä: uhkailu, vittuilu ja katteettomat lupaukset.
Aikanaan, kun mä tykästyin rouvaani, niin mä en tosiaankaan nähnyt hänessä siivoajaa/pölynimuria/pesukonetta tms.Muutenkin olen vime aikoina vähentänyt siivousta. Kumpikin, lapsi ja mies, saapi siivoilla jälkiäänsä enemmän kuin aiemmin. Automaattisiivooja ei jaksa enää
Parantavia unia toffolaan, nukkukaa hyvin.Öitä kaikille. Nyt nukkumaan, huomenna parempi päivä.
Öitä, Slayerin myötä hyvää matkaa höyhensaarilleÖitä kaikille. Nyt nukkumaan, huomenna parempi päivä.
Slayeria unikuviksi?Öitä, Slayerin myötä hyvää matkaa höyhensaarille
Hyi sinua, demarikin vielä...jaahas, se on ppp ja huomenna pääsee Rinteeseen.
asiat vois olla huonomminkin
höpöhöpö tääJa tää on jokaiselle jolle jokapäiväinen taakka tuntuu joskus liian raskaalta.
Hollies - He aint heavy, his my brother
Tään kun kuuntelee niin sen jälkeen ei tunnu jokapäiväinen taakka raskaalta, itekki etin nyt köyttä ja rasvailen sitä. Oliko se jakkara keittiössä?Ja tää on jokaiselle jolle jokapäiväinen taakka tuntuu joskus liian raskaalta.
Hollies - He aint heavy, his my brother
Samoin sinneErittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Samoin sinne
Mies söi lounaalla mureketta,keittetyjä pottuja,salaattia & itsetehtyä salaattikastiketta. Mie vetäisin mustikka-banaanismoothien & salaattia.Mitä teillä syödään tänään?
Oon yksin kotona joten syön varmaan eilisen lohilaatikon jämät jahka nälkä yllättääMies söi lounaalla mureketta,keittetyjä pottuja,salaattia & itsetehtyä salaattikastiketta. Mie vetäisin mustikka-banaanismoothien & salaattia.
Entäs teillä ?
Mies söi lounaalla mureketta,keittetyjä pottuja,salaattia & itsetehtyä salaattikastiketta. Mie vetäisin mustikka-banaanismoothien & salaattia.
Entäs teillä ?
LohilaatikkoOon yksin kotona joten syön varmaan eilisen lohilaatikon jämät jahka nälkä yllättää
Alkoi haluttamaan pillua ku puhuitte lohilaatikosta