The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Muutenkin olen vime aikoina vähentänyt siivousta. Kumpikin, lapsi ja mies, saapi siivoilla jälkiäänsä enemmän kuin aiemmin. Automaattisiivooja ei jaksa enää
Son just näin. Mieki sain joku aika sitte ihananat kullannuppuni siivoamaan kun käytin hyväksi todettua uhkailu, vittuilu ja katteettomat lupaukset- metodia.
Tosin sulla on miestäsi kohtaan isompi pelotusuhakaus kuin mulla ikinä lapsilleni. Polvet toisensa päälle niin alkaa siivoamaan :ROFLMAO:
Meillä tepsi onneksi puhelimien luvattu takavarikko. Tosin piti ensin ottaa ne puhelimet pois ennenkuin jumalattoman huutamisen jälkeen tajusivat että eivät saa niitä takas ennen siivousta.

Neuvolassa jo pitäisi neuvoa lastenhoidon kolme kultaista sääntöä: uhkailu, vittuilu ja katteettomat lupaukset.

Son just näin. Mieki sain joku aika sitte ihananat kullannuppuni siivoamaan kun käytin hyväksi todettua uhkailu, vittuilu ja katteettomat lupaukset- metodia.
Tosin sulla on miestäsi kohtaan isompi pelotusuhakaus kuin mulla ikinä lapsilleni. Polvet toisensa päälle niin alkaa siivoamaan :ROFLMAO:
Meillä tepsi onneksi puhelimien luvattu takavarikko. Tosin piti ensin ottaa ne puhelimet pois ennenkuin jumalattoman huutamisen jälkeen tajusivat että eivät saa niitä takas ennen siivousta.

Neuvolassa jo pitäisi neuvoa lastenhoidon kolme kultaista sääntöä: uhkailu, vittuilu ja katteettomat lupaukset.
Varovaista peukkua tuolle. Kyllä mies yrittää ja paljonkin, mutta mutta... Lapsi on patalaiska ja se on mun syy. Nyt on mennyt pinna, kun koira tuli.

Muutenkin olen vime aikoina vähentänyt siivousta. Kumpikin, lapsi ja mies, saapi siivoilla jälkiäänsä enemmän kuin aiemmin. Automaattisiivooja ei jaksa enää
Aikanaan, kun mä tykästyin rouvaani, niin mä en tosiaankaan nähnyt hänessä siivoajaa/pölynimuria/pesukonetta tms.

Olin nuori mies niin näin söpön pepun... ja jos oikeesti totta puhutaan niin näin tulevan lasteni äidin. Oikeesti.

Jos nyt tahtoisin avioon tehokkaan siivouskoneen kanssa niin kosisin oitis nykyisen taloyhtiöni pyykkituvan teollisuuspesukonetta!

:cautious:
Vuohet kiipesivät joukolla puuhun - katso uskomattomat kuvat Marokosta
Marokkolaiset vuohet kiipeävät helpon aterian perässä puuhun ja oleskelevat siellä siihen asti, että saavat nälkänsä tyydytettyä.
Vuohia myös kannustetaan menemään puuhun hedelmien kypsyttyä, jotta hedelmät eivät jäisi puuhun mätänemään. Lisäksi hedelmien siemenistä voidaan tehdä kuuluisaa öljyä.
Öljyn tekeminen helpottuu siemenen kulkiessa vuohen ruuansulatuskanavan läpi - siemen tulee ulos kokonaisena.

Yhteistyössä