The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kiitos. Mies on yövuoroissa. Lapsi veti raivarit. Mies jätti koirankakkaiset kengät eteiseen ja sotki kynnyksen ja maton. Heitin maton ulos. Eräällä on huomenna matonpesua luvassa. Nyt ei oikein jaksa.
Koti on sotkuinen, antaa olla. Nyt katsotaan pirpanan kanssa elokuvaa ja löhötään sohvalla. Huokaus, onneksi tulee viikonloppu.
Ihan lungisti vaan siellä:). Otat sen pikkusen kainaloon hellittäväksi myös, läheisyyspulat ja ikävänkaiherrukset ruukaa sillä tavalla pienentyä...

Kiitos. Mies on yövuoroissa. Lapsi veti raivarit. Mies jätti koirankakkaiset kengät eteiseen ja sotki kynnyksen ja maton. Heitin maton ulos. Eräällä on huomenna matonpesua luvassa. Nyt ei oikein jaksa.
Koti on sotkuinen, antaa olla. Nyt katsotaan pirpanan kanssa elokuvaa ja löhötään sohvalla. Huokaus, onneksi tulee viikonloppu.
Mitä elokuvaa katotte?:)

Kiitos. Mies on yövuoroissa. Lapsi veti raivarit. Mies jätti koirankakkaiset kengät eteiseen ja sotki kynnyksen ja maton. Heitin maton ulos. Eräällä miehellä on huomenna matonpesua luvassa.
Korjasin vähän.
Noin se nimittäin aikanaan kototönöllä meni.

Vaikkakin ex-rouvakulta pääsääntöisesti vastasikin pyykkihuollosta, kodinhoidosta ja sensellaisesta, niin sanoisin, että se johtui siitä, että mä olin paljon poissa. Ööh... tienaamassa rahaa talouskukkaroon.
Siinä sivussa meni minunkin reissupyykit ja paskaiset kalsarit.

Mut jos toin kengissä koirampaskaa sisään niin siivoajia oli tasan yksi - mä.

Korjasin vähän.
Noin se nimittäin aikanaan kototönöllä meni.

Vaikkakin ex-rouvakulta pääsääntöisesti vastasikin pyykkihuollosta, kodinhoidosta ja sensellaisesta, niin sanoisin, että se johtui siitä, että mä olin paljon poissa. Ööh... tienaamassa rahaa talouskukkaroon.
Siinä sivussa meni minunkin reissupyykit ja paskaiset kalsarit.

Mut jos toin kengissä koirampaskaa sisään niin siivoajia oli tasan yksi - mä.
Pesin kynnyksen, mutta maton saa pestä sotkija. Tässä tapauksessa mies.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä