Tuleehan se.Jep, melkoista välinpitämättömyyttä kyllä. Toivottavasti vain ei tule mitään epidemiaa, riskilinjalla kun on myös immuunipuutosoireisetkin eikä ainoastaan pikkulapset.
Tuleehan se.Jep, melkoista välinpitämättömyyttä kyllä. Toivottavasti vain ei tule mitään epidemiaa, riskilinjalla kun on myös immuunipuutosoireisetkin eikä ainoastaan pikkulapset.
Ihan lungisti vaan siellä. Otat sen pikkusen kainaloon hellittäväksi myös, läheisyyspulat ja ikävänkaiherrukset ruukaa sillä tavalla pienentyä...Kiitos. Mies on yövuoroissa. Lapsi veti raivarit. Mies jätti koirankakkaiset kengät eteiseen ja sotki kynnyksen ja maton. Heitin maton ulos. Eräällä on huomenna matonpesua luvassa. Nyt ei oikein jaksa.
Koti on sotkuinen, antaa olla. Nyt katsotaan pirpanan kanssa elokuvaa ja löhötään sohvalla. Huokaus, onneksi tulee viikonloppu.
Saman viltin alla ollaan.Ihan lungisti vaan siellä. Otat sen pikkusen kainaloon hellittäväksi myös, läheisyyspulat ja ikävänkaiherrukset ruukaa sillä tavalla pienentyä...
No ei vissiin tunnu missään kerran valitsivat rokottamattomuuden.Sanoppa muuta!!
Miten vanhemmat voi selittää tämän asian itselleen, kun vastuu sairauden leviämisestä on heidän...
Säälin niitä lapsia.No ei vissiin tunnu missään kerran valitsivat rokottamattomuuden.
Melkoista uhkapeliä.
Mä lähinnä toivon rutkasti suojelusenkeleitä..ja sitten sitä viisautta ottaa opiksi!!Säälin niitä lapsia.
Se nainen, yksi henkilö, joka sai tämän aikaiseksi, toivottavasti häpeää.Mä lähinnä toivon rutkasti suojelusenkeleitä..ja sitten sitä viisautta ottaa opiksi!!
Mitä elokuvaa katotte?Kiitos. Mies on yövuoroissa. Lapsi veti raivarit. Mies jätti koirankakkaiset kengät eteiseen ja sotki kynnyksen ja maton. Heitin maton ulos. Eräällä on huomenna matonpesua luvassa. Nyt ei oikein jaksa.
Koti on sotkuinen, antaa olla. Nyt katsotaan pirpanan kanssa elokuvaa ja löhötään sohvalla. Huokaus, onneksi tulee viikonloppu.
Maija Poppanen, yksi meidän suosikki.Mitä elokuvaa katotte?
Paino sanalla toivottavasti, en oikein jaksa uskoa että hän sisäistää mitä on tehnyt ja teoillaan saanut aikaan.Se nainen, yksi henkilö, joka sai tämän aikaiseksi, toivottavasti häpeää.
Yksí parhaista!!Maija Poppanen, yksi meidän suosikki.
Hoksaakohan...Se nainen, yksi henkilö, joka sai tämän aikaiseksi, toivottavasti häpeää.
En tiedä, voidaanko huuhaasta laittaa vastuuseen. Mitenköhän vanhemmat reagoivat, jos tulee jotain kovin ikävää.Hoksaakohan...
Ihan samaa aattelen itekin...kerran on hassahtanut syystä jos toisesta rokotuksen kiertoon niin varmasti on myös jo valmiiksi selitellyt itselleen syyt miksi noin.Paino sanalla toivottavasti, en oikein jaksa uskoa että hän sisäistää mitä on tehnyt ja teoillaan saanut aikaan.
Joko teillä on kiinnostuttu Harry Potterista yhtään?Maija Poppanen lennähti tiehensä, nyt toinen leffa. Yksi vielä, vaikka on myöhä.
Ai kamala...edesvastuuseen kait yrittävät...jos jaksavat sellaisessa tilanteessa...En tiedä, voidaanko huuhaasta laittaa vastuuseen. Mitenköhän vanhemmat reagoivat, jos tulee jotain kovin ikävää.
Ei vielä. Mun mielestä saisi lukea ykkösosan kirjasarjasta, mutta ei halua. Leffaa en ole tarjonnut.Joko teillä on kiinnostuttu Harry Potterista yhtään?
Korjasin vähän.Kiitos. Mies on yövuoroissa. Lapsi veti raivarit. Mies jätti koirankakkaiset kengät eteiseen ja sotki kynnyksen ja maton. Heitin maton ulos. Eräällä miehellä on huomenna matonpesua luvassa.
Pesin kynnyksen, mutta maton saa pestä sotkija. Tässä tapauksessa mies.Korjasin vähän.
Noin se nimittäin aikanaan kototönöllä meni.
Vaikkakin ex-rouvakulta pääsääntöisesti vastasikin pyykkihuollosta, kodinhoidosta ja sensellaisesta, niin sanoisin, että se johtui siitä, että mä olin paljon poissa. Ööh... tienaamassa rahaa talouskukkaroon.
Siinä sivussa meni minunkin reissupyykit ja paskaiset kalsarit.
Mut jos toin kengissä koirampaskaa sisään niin siivoajia oli tasan yksi - mä.
Anna palaa Frank.Pesin kynnyksen, mutta maton saa pestä sotkija. Tässä tapauksessa mies.
Muutenkin olen vime aikoina vähentänyt siivousta. Kumpikin, lapsi ja mies, saapi siivoilla jälkiäänsä enemmän kuin aiemmin. Automaattisiivooja ei jaksa enääAnna palaa Frank.
Edes minä miehenä en pidä tota vääränä!