Ei ne juhannuskaloiksikaan huonoja oleno eipä tarvinukkaan alakaa kylymäsavuhommiin, tullee pakkaset ja kalat vaan jäätyis
häätyy oottaa että lauhtuu
no niimpä, syyään sitte kun on niiden aikaEi ne juhannuskaloiksikaan huonoja ole
Auts,halaus.Päivää!
Pari tuntia vietetty työmaalla, illemmalla lisää. Nyt paljon kahvia ja lääkärissä pitäisi piipahtaa. Jatkoihmettelyä aiheelle "kun lonkassa repii niin että on mennä jalka alta".
Väsy iski ja lihakset on vähän väsyneet jumpasta.
Joo,niin on.Mut se on hyvää väsymystä!
Mä sain itseni jonoon fysiatrille. Ja samantien ajan gynegologille. Kerrankin lääkäri joka tekee asialle jotain eikä vain pyörittele ihmetellen päätään.
Lonkan limapussin tulehdus on yksi vaihtoehto. Se on ehkä aiheuttanut kroonistuneena sen että varon jotain liikettä ja siksi kenties jokin lihaksista pakarassa tai reidessä on surkastunut.
Tai sit mun essure-ehkäisyspiraalit aiheuttavat kivun.
piti käyä Oulussa ja meni aika myöhäseenMissä kaikki TAAS ovat?
Ostoksilla ?Missä kaikki TAAS ovat?
Mä kävin tekemässä psykologiankokeen kun jätin sen tekemättä tässä taannoin.Missä kaikki TAAS ovat?
aivan kauheeta tuhlaamista, mä en ostanu tänään mitäänOstoksilla ?
Me käytiin prisman asiakasomistajaalennuksia hyödyntämässä. Ostettiin 155cm joulukuusi ( muovi ) kynttilävalot,koristenauhaa, 2 kahvipurkkia,ruokaa 1kg purkki turkkilaista jugua
70e hurahti
Olin kapakassa.Missä kaikki TAAS ovat?
Kumpi teistä tuli hulluksi?Mä kävin tekemässä psykologiankokeen kun jätin sen tekemättä tässä taannoin.
En nyt hulluudesta tiiä mutta se kokeen valvoja taisi saada jonkinlaisen hermoromahduksen, huusi ainakin siihen malliin muutamalle miespuoliselle opiskelijalle kokeen alussa...Kumpi teistä tuli hulluksi?
joo, se on ihan jees tyyppi, fiksu kaikinpuolin ja aikas hyvä /ce
olin opiskeluaikoina muutaman kerran kokeen valvojana mutta en ihan heti keksi että miksi siinä virassa pitäis huutaaEn nyt hulluudesta tiiä mutta se kokeen valvoja taisi saada jonkinlaisen hermoromahduksen, huusi ainakin siihen malliin muutamalle miespuoliselle opiskelijalle kokeen alussa...
Kyseinen ihminen ei taida oikein pitää miehistä, löytää heistä jatkuvasti arvosteltavaa ja haukuttavaa.olin opiskeluaikoina muutaman kerran kokeen valvojana mutta en ihan heti keksi että miksi siinä virassa pitäis huutaa
En nyt hulluudesta tiiä mutta se kokeen valvoja taisi saada jonkinlaisen hermoromahduksen, huusi ainakin siihen malliin muutamalle miespuoliselle opiskelijalle kokeen alussa...