Napasessa?Mä en edes kehtaa kertoa misä mun myötätuntokipuilut tuntuu eniten
Kun tässä istun persiilläni niin täytyy tunnustaa, että takapuolessa tuntuu just nyt eniten.Mä en edes kehtaa kertoa misä mun myötätuntokipuilut tuntuu eniten
Tää on nyt sitten soinut päässä hela tiden!!
EivaanpepussaNapasessa?
Mä oon aina ollu tämmönen että kun joku iskee tiskiin sairaskertomuksensa niin kyllä kolottaajomottaajäytääsärkeejuiliikoskee ihajust siitä kohasta mistä puhetta
Sinäpä sen sanoit.Kun tässä istun persiilläni niin täytyy tunnustaa, että takapuolessa tuntuu just nyt eniten.
Mutta kunhan ehdin korkkaamaan muutaman sihiporejuoman, niin jo aamulla olen toista mieltä!
Onks sulla Aksusen kans sama tauti? Että meniskö se kans jollain sihiporekuplivuusjuomalla ohi...tai siirtyis...vaix sinne napaseen?Eivaanpepussa
En tiedäOnks sulla Aksusen kans sama tauti? Että meniskö se kans jollain sihiporekuplivuusjuomalla ohi...tai siirtyis...vaix sinne napaseen?
No mutta awww - herkkispeppunenEn tiedä
Mutta sen tiedän että aina kun nään vaikka pahan haavan tai tuoreen arven, mun peppuun alkaa sattumaan
No mutta awww - herkkispeppunen
Olin yksin.Yksinkö?
Mulla tää. Heikki Salo (miljoonasade) on kovan luokan sananikkari ja Herra Heinämäen latobändin soittajat ovat samaa kastia.[
Mulla taas tää
No mut sit sinulla jäi selkä pesemättä.Olin yksin.
Siis mitä mä just luin?No mutta awww - herkkupeppunen
Herttinen sentään, luin ensiks että Heikki Salo on kovan luokan salarunkkariMulla tää. Heikki Salo (miljoonasade) on kovan luokan sananikkari
Otanosaa*ottaa osaa*Iltaa. Olenpas ollut kipeenä, karsee lenssu. Krääh, niisk.
Iltaa, pikaista paranemista.Iltaa. Olenpas ollut kipeenä, karsee lenssu. Krääh, niisk.
Iltaa.Iltaa. Olenpas ollut kipeenä, karsee lenssu. Krääh, niisk.
No ei huonosti ollenkaanSiis mitä mä just luin?
Muutaman sihiporejuoman ei pitäis mitenkään vaikuttaa lukutaitooni?
Sanoppa muuta!!Ikävä tuo Pohjanmaan rokotejuttu, viattomat lapset saavat kärsiä.
Jep, melkoista välinpitämättömyyttä kyllä. Toivottavasti vain ei tule mitään epidemiaa, riskilinjalla kun on myös immuunipuutosoireisetkin eikä ainoastaan pikkulapset.Ikävä tuo Pohjanmaan rokotejuttu, viattomat lapset saavat kärsiä.
Kiitos. Mies on yövuoroissa. Lapsi veti raivarit. Mies jätti koirankakkaiset kengät eteiseen ja sotki kynnyksen ja maton. Heitin maton ulos. Eräällä on huomenna matonpesua luvassa. Nyt ei oikein jaksa.Iltaa.
Villasukat?
Pehmeitä nessuja?
Lämmintä juomaa?
Hunajaa?
Inkivääriä?
Sitruunaa?
Kurkumaa?
Pehmee potemispesä?
Onhan nämä tsekattuna ja lähettyvillä?*huolehtii ja hösää*
Puhumattakaan pikkutoffosen ja sen isomman tlc-lääkityksestä? Ja Toopen parantavasta voimasya puhumattakaan
Tule terveeks pian!*halaaruttaa*
IdiootitSanoppa muuta!!
Miten vanhemmat voi selittää tämän asian itselleen, kun vastuu sairauden leviämisestä on heidän...