AutsAamu meni hammaslääkärin päivystyksessä. Kun pääsin töihin niin söin ja sitten menoksi.
AutsAamu meni hammaslääkärin päivystyksessä. Kun pääsin töihin niin söin ja sitten menoksi.
Juu, tulee juurihoito.Auts
Kääk,ei oo kivaa juurihoitoJuu, tulee juurihoito.
Niin olen kuullut. Mulle ei ole koskaan tehty.Kääk,ei oo kivaa juurihoito
Mulle tehtiin ja meni niin huomaamatta ohi etten tiennyt sitä juurihoidoksi kuin vasta sen hoidon jälkeen...eikä ollut ees pahat jälkijomotukset..ensimmäisenä iltana ihan vähän koski, mutta siinä kaikki.Niin olen kuullut. Mulle ei ole koskaan tehty.
Mulla on kerran tehty. Mulla se juuren puhdistaminen sattui ja hammas ja ien oli arka monta päivääNiin olen kuullut. Mulle ei ole koskaan tehty.
Laittoiko ne sulle puudutusta kunnolla?Mulla on kerran tehty. Mulla se juuren puhdistaminen sattui ja hammas ja ien oli arka monta päivää
Ok, saa nähdä miten miun käy.Mulla on kerran tehty. Mulla se juuren puhdistaminen sattui ja hammas ja ien oli arka monta päivää
Tumma kahvi on hyvää ja terrrveellistä. Sitä voipi hyvin juua pari kupillista päivässä katso liitettä 5243
Kyllähän ne puudutti,mutta jostain syystä ei viennyt kaikkee kipua pois. Alkoi olla suu/ leuka niin väsynyt,niin en halunut lisäpuudutusta ja oottelua sitten.Laittoiko ne sulle puudutusta kunnolla?
Mä sanoin että joko rauhottavaa tai kunnon puudutus ja se lääkäri sanoi ettei siinä vaiheessa voinut enää rauhottavaa antaa, joten puudutti sitten ihan tunnottomaks koko oikean puolen suusta.
No toi nyt on ihan tolkkupäistä juomistaMä juon max 2 mukillista päivässä. Yleensä juon mukillisen päivässä.
Tumma kahvi ja siihen ikaffe kaurajuomaa.
No jos haluaa vatsakatarrin.
Maitoo on oltava joukossa. Se on terveellistäkin.
Se maito.
En mää mustaa tarkoittanutkaa höpö vaan tummapaahtoista kahvia,mikä on vatsaystävällisempää ku vaalea. Kyl mäkin maitoo tai kasvisjuomaa kahviin pistän
No jos haluaa vatsakatarrin.
Maitoo on oltava joukossa. Se on terveellistäkin.
Se maito.
Jostain kumman syystä mun leukaluita rupes kuumottaan ja jomottaan
Yhtään en kyllä tiiä mistä moinen äkillinen hammasjuurissakin tuntuva jäytäminen ois voinunna niinku ollenkaan tulla*mulkasee tömäkästi tiettyihin suuntiin*...
No höh ..eikäku mitäs oon tämmönen myötätuntokipuinen.
Yksinkö?Mä hilppasen suihkuun.
Mullakin väsyi hetkessä leukaluu ja suun auki pitäminen oli yhtä tuskaa, poraus ei ollut mitään tuohon särkyyn verrattuna.Kyllähän ne puudutti,mutta jostain syystä ei viennyt kaikkee kipua pois. Alkoi olla suu/ leuka niin väsynyt,niin en halunut lisäpuudutusta ja oottelua sitten.
Musta vain musta kahvi on paras kahviEn mää mustaa tarkoittanutkaa höpö vaan tummapaahtoista kahvia,mikä on vatsaystävällisempää ku vaalea. Kyl mäkin maitoo tai kasvisjuomaa kahviin pistän
Nii just! Maitoa sen kans olla pittääpiMusta vain cafe au lait on paras kahvi
Mä en edes kehtaa kertoa misä mun myötätuntokipuilut tuntuu enitenkatso liitettä 5244
Unohdinko mä mainita myötätuntoempatiasympatiakipuilustani ....?