The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Niin olen kuullut. Mulle ei ole koskaan tehty.
Mulle tehtiin ja meni niin huomaamatta ohi etten tiennyt sitä juurihoidoksi kuin vasta sen hoidon jälkeen...eikä ollut ees pahat jälkijomotukset..ensimmäisenä iltana ihan vähän koski, mutta siinä kaikki.
Oli kyllä hyvä lääkäri ja käyn jatkossakin hänellä.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Mulla on kerran tehty. Mulla se juuren puhdistaminen sattui ja hammas ja ien oli arka monta päivää
Laittoiko ne sulle puudutusta kunnolla?
Mä sanoin että joko rauhottavaa tai kunnon puudutus ja se lääkäri sanoi ettei siinä vaiheessa voinut enää rauhottavaa antaa, joten puudutti sitten ihan tunnottomaks koko oikean puolen suusta.

muoks: ja noita siis vaadin jo ennenkun tiesin mitä hoitoa antavatkaan, kun pelkään hammaslääkäriä niin paljon!

Laittoiko ne sulle puudutusta kunnolla?
Mä sanoin että joko rauhottavaa tai kunnon puudutus ja se lääkäri sanoi ettei siinä vaiheessa voinut enää rauhottavaa antaa, joten puudutti sitten ihan tunnottomaks koko oikean puolen suusta.
Kyllähän ne puudutti,mutta jostain syystä ei viennyt kaikkee kipua pois. Alkoi olla suu/ leuka niin väsynyt,niin en halunut lisäpuudutusta ja oottelua sitten.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Aqela
Jostain kumman syystä mun leukaluita rupes kuumottaan ja jomottaan:cautious:
Yhtään en kyllä tiiä mistä moinen äkillinen hammasjuurissakin tuntuva jäytäminen ois voinunna niinku ollenkaan tulla*mulkasee tömäkästi tiettyihin suuntiin*...

Nii ja päivää kettinkiin.

Lounaskuppilassani oli tänään ihammielettömän hyvää itämaista kanasoppaa. Päättelin, että asian täytyy johtua siitä, että itämailla kanat syö jotain villiriisiä joka tekee niistä paremman makuisia?

Ilmaiskirjasaaliina;
Peter Hoeg - Nainen ja apina
Tervo - Tuulikaappimaa
Groom - Forrest Gump (joo, just se)
Vallaton Waltari-kokoelma

Yhteistyössä