Pikkusen alkoi hävettämään ihmiskunnan puolestaNiilo22 kokkailee
Siis Niilohan on aivan ihana, liikaa kiusattu ja selvästi porukka ei ymmärrä häntä tarpeeksi..mutta joskus noi sen kokkailut menee kyllä aivan liian överiks ja hän yrittää matkia liikaa Viherahoa.Pikkusen alkoi hävettämään ihmiskunnan puolesta
Itselle tulee aina mieleen Bangkokista jonkinmoista kulttimainetta jo nykyään kerännyt 90- luvun elokuva Bangkokin pehmeät pyllyt
...ja mää menin hihittämäänhekottamaanSiis Niilohan on aivan ihana, liikaa kiusattu ja selvästi porukka ei ymmärrä häntä tarpeeksi..mutta joskus noi sen kokkailut menee kyllä aivan liian överiks ja hän yrittää matkia liikaa Viherahoa.
Kyllä mäkin hänen jutuilleen nauran aina, paitsi en tänään kun laittoi riisin sekaan purkillisen chilillä maustettua koskenlaskija juusto mössöä...vähempi olis parempi...ja mää menin hihittämäänhekottamaan
Syytän aikaisempaa maitoa kahvilla kuppostani, ilmastonmuutosta, tirpanalta saatua karkkipäivän karkkia(isoa) sekä oireilevaa nauruhermoa.
Mitäs kummaa, määki söin riisiä*ufopääkkönen*!! Spruittasin siihen kans liika ronskisti sweetchili- kastiketta...muuutta hyvvää oli ja vesi oli kylmää ja sitä tuli kerranki juotua runsaastiKyllä mäkin hänen jutuilleen nauran aina, paitsi en tänään kun laittoi riisin sekaan purkillisen chilillä maustettua koskenlaskija juusto mössöä...vähempi olis parempi
Liika juusto ruoassa ällöttää, liimautuu kitalakeen jne jne ym ym ym...Mitäs kummaa, määki söin riisiä*ufopääkkönen*!! Spruittasin siihen kans liika ronskisti sweetchili- kastiketta...muuutta hyvvää oli ja vesi oli kylmää ja sitä tuli kerranki juotua runsaasti
Hiukan joo osoittiToope....suuttui pesusta. Näykkäisi miestä, pissasi vastapestylle lattialle ja aiheutti kaksi koneellista pissapyykkiä. Tuolin päälinen, viltti, lelut ja kopat nyt pesussa. Olin kasannut kaikki yhteen läjään lattialta pesun ajaksi ja koira osoitti hiukan mieltä
Onneksi on irroitettavat ja konepestävät päällisetHiukan joo osoitti
...että siinä missä sä koko ens yön ajan yrität kielihoidella kitalakeas siitä ylijäämäjyystöstäs niin mä taijan saada aikaiseksi uran lattiaan mikä johtaa sihistyshuoneeseen ...Liika juusto ruoassa ällöttää, liimautuu kitalakeen jne jne ym ym ym...
Mulla kävi kaveri kylässä ranskanbuldogin kanssa, koira meni suoraan sohvalle ja istui siinä (ulkona oli märkää)...myöhemmin kun lähtivät kotiin, katsoin ihmeissäni koiran jättämää ''taideteosta'' sohvassa...siinä oli selvä kuvio takatassuista ja niiden välissä olevasta vehkeestä...ai niin, minulla ei ole irrotettavia sohvanpäällisiäOnneksi on irroitettavat ja konepestävät päälliset
Vähän aikaa kerkesin jo miettiä, että mitä sää oikein kuvittelet mun täällä hoitelevan kielelläni...että siinä missä sä koko ens yön ajan yrität kielihoidella kitalakeas siitä ylijäämäjyystöstäs niin mä taijan saada aikaiseksi uran lattiaan mikä johtaa sihistyshuoneeseen ...
Hymyilyttää tuo mielikuva, ei sohvan sottaaminen.Mulla kävi kaveri kylässä ranskanbuldogin kanssa, koira meni suoraan sohvalle ja istui siinä (ulkona oli märkää)...myöhemmin kun lähtivät kotiin, katsoin ihmeissäni koiran jättämää ''taideteosta'' sohvassa...siinä oli selvä kuvio takatassuista ja niiden välissä olevasta vehkeestä...ai niin, minulla ei ole irrotettavia sohvanpäällisiä
Onneks tuo kangas on sellasta mistä irtoaa lika ja kikkelinkuvat helposti
...toinen on totaalisesti kotiutunu teille että uskaltaa näyttää kaikki tunteensaToope....suuttui pesusta. Näykkäisi miestä, pissasi vastapestylle lattialle ja aiheutti kaksi koneellista pissapyykkiä. Tuolin päälinen, viltti, lelut ja kopat nyt pesussa. Olin kasannut kaikki yhteen läjään lattialta pesun ajaksi ja koira osoitti hiukan mieltä
Niin hymyilytti muakin kun näin sen kuvion...Hymyilyttää tuo mielikuva, ei sohvan sottaaminen.
Toki on...toinen on totaalisesti kotiutunu teille että uskaltaa näyttää kaikki tunteensa
Onhan vielä pesuainetta jälellä*huolehtii*?
No ehämmää voi tietääkääkää mutta sähän voit toki kertoa...Vähän aikaa kerkesin jo miettiä, että mitä sää oikein kuvittelet mun täällä hoitelevan kielelläni
Koiran versio siitä vitsistä, kun ihminen laittaa peban kopiokoneen lasille ja ottaa kopioita.Niin hymyilytti muakin kun näin sen kuvion...
Ne jutut sopotellaan toisen korviin aina vaan piilossa, peiton allaNo ehämmää voi tietääkääkää mutta sähän voit toki kertoa...
Koiran versio siitä vitsistä, kun ihminen laittaa peban kopiokoneen lasille ja ottaa kopioita.
Nyt on helppo murista kun on ensiks auttanut sua pyykkäämisen kanssaToope nukkuu sohvan alla ja murisee. Hyväkin uni menossa