The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Siis Niilohan on aivan ihana, liikaa kiusattu ja selvästi porukka ei ymmärrä häntä tarpeeksi..mutta joskus noi sen kokkailut menee kyllä aivan liian överiks ja hän yrittää matkia liikaa Viherahoa.
...ja mää menin hihittämäänhekottamaan:notworthy:
Syytän aikaisempaa maitoa kahvilla kuppostani, ilmastonmuutosta, tirpanalta saatua karkkipäivän karkkia(isoa) sekä oireilevaa nauruhermoa.

...ja mää menin hihittämäänhekottamaan:notworthy:
Syytän aikaisempaa maitoa kahvilla kuppostani, ilmastonmuutosta, tirpanalta saatua karkkipäivän karkkia(isoa) sekä oireilevaa nauruhermoa.
Kyllä mäkin hänen jutuilleen nauran aina, paitsi en tänään kun laittoi riisin sekaan purkillisen chilillä maustettua koskenlaskija juusto mössöä...vähempi olis parempi:sick:

Kyllä mäkin hänen jutuilleen nauran aina, paitsi en tänään kun laittoi riisin sekaan purkillisen chilillä maustettua koskenlaskija juusto mössöä...vähempi olis parempi:sick:
Mitäs kummaa, määki söin riisiä*ufopääkkönen*!! Spruittasin siihen kans liika ronskisti sweetchili- kastiketta...muuutta hyvvää oli ja vesi oli kylmää ja sitä tuli kerranki juotua runsaasti(y)

• Tykkää
Reactions: Aqela
Toope....suuttui pesusta. Näykkäisi miestä, pissasi vastapestylle lattialle ja aiheutti kaksi koneellista pissapyykkiä. Tuolin päälinen, viltti, lelut ja kopat nyt pesussa. Olin kasannut kaikki yhteen läjään lattialta pesun ajaksi ja koira osoitti hiukan mieltä o_O

Onneksi on irroitettavat ja konepestävät päälliset :D
Mulla kävi kaveri kylässä ranskanbuldogin kanssa, koira meni suoraan sohvalle ja istui siinä (ulkona oli märkää)...myöhemmin kun lähtivät kotiin, katsoin ihmeissäni koiran jättämää ''taideteosta'' sohvassa...siinä oli selvä kuvio takatassuista ja niiden välissä olevasta vehkeestä...ai niin, minulla ei ole irrotettavia sohvanpäällisiä:notworthy:
Onneks tuo kangas on sellasta mistä irtoaa lika ja kikkelinkuvat helposti:eek:

• Tykkää
Reactions: Aqela
Mulla kävi kaveri kylässä ranskanbuldogin kanssa, koira meni suoraan sohvalle ja istui siinä (ulkona oli märkää)...myöhemmin kun lähtivät kotiin, katsoin ihmeissäni koiran jättämää ''taideteosta'' sohvassa...siinä oli selvä kuvio takatassuista ja niiden välissä olevasta vehkeestä...ai niin, minulla ei ole irrotettavia sohvanpäällisiä:notworthy:
Onneks tuo kangas on sellasta mistä irtoaa lika ja kikkelinkuvat helposti:eek:
Hymyilyttää tuo mielikuva, ei sohvan sottaaminen.

Toope....suuttui pesusta. Näykkäisi miestä, pissasi vastapestylle lattialle ja aiheutti kaksi koneellista pissapyykkiä. Tuolin päälinen, viltti, lelut ja kopat nyt pesussa. Olin kasannut kaikki yhteen läjään lattialta pesun ajaksi ja koira osoitti hiukan mieltä o_O
...toinen on totaalisesti kotiutunu teille että uskaltaa näyttää kaikki tunteensa:love:

Onhan vielä pesuainetta jälellä:unsure:*huolehtii*?

No ehämmää voi tietääkääkää:unsure: mutta sähän voit toki kertoa:geek:...
Ne jutut sopotellaan toisen korviin aina vaan piilossa, peiton alla:sneaky:
Koiran versio siitä vitsistä, kun ihminen laittaa peban kopiokoneen lasille ja ottaa kopioita.
:D:D:D
Toope nukkuu sohvan alla ja murisee. Hyväkin uni menossa :D
Nyt on helppo murista kun on ensiks auttanut sua pyykkäämisen kanssa:love:

Yhteistyössä