Mun kissat on onneksi sisäkissoja,ei oo tuota vaaraa.Nature ways to send message to cat womans
Mun kissat on onneksi sisäkissoja,ei oo tuota vaaraa.Nature ways to send message to cat womans
Nature ways to send message to cat womans
Kisu ja muovikassi.
Hertta yks kerta juoksenteli ympäri kämppää paniikissa kun oli muovipussin saanu kiedottua kaulan ympärille Onneksi sai likan kiinni ja pussin pois. Sen jälkeen on muovipussit olluna kaapissa piilossa.Kisu ja muovikassi.
Tää teki äsken samaa.Hertta yks kerta juoksenteli ympäri kämppää paniikissa kun oli muovipussin saanu kiedottua kaulan ympärille Onneksi sai likan kiinni ja pussin pois. Sen jälkeen on muovipussit olluna kaapissa piilossa.
Sitäkö se oli?
...nii-i..ihan nätisti mä niitä tavaroita survoinlaitoin kassalla...
Juu-u...ihan huolella asettelin ja voitko kuvitella, mun ei tarvinnu ohotella ollenkaan ja punastellen pyydellä lisämuovikassipussia kun kaikki mahtuikin sopuisasti mukaan...tällä kertaaSitäkö se oli?
..ja samalla myös surullista.Huijausta, tuokaan nainen ei oikeasti laulanut tuossa tai missäkään muussakaan vaan laulut hoiti sellainen ei niin hottis nainen. Kroppa oli kunnossa ja tissit tyrkyllä niin laitettiin muka laulamaan eli aukomaan suuta toisen laulun mukana
Hyiii kisuPerhana kisu! Meinas syödä mun kinkkuvoileivän.
Perhana kisu! Meinas syödä mun kinkkuvoileivän.
Grillissä sais ihan kelpo kinkki safkaa noistakin Lusiferin lähettiläistäHyiii kisu
Annoin palan kinkkua.
*huokaan*
..ei se kisunkaan suu tuohesta oo