Siis niin mä käsitin?Juu vai? Ei hajuakaan.
Ookoo.eiku huomenna
Ookoo, eiku luulin sen takia että ois tänään, kun pojat olivat ostaneet isälleen tänään pizzan.Huomenna on.
Siis niin mä käsitin?Juu vai? Ei hajuakaan.
Ookoo.eiku huomenna
Ookoo, eiku luulin sen takia että ois tänään, kun pojat olivat ostaneet isälleen tänään pizzan.Huomenna on.
Aamukahvi ja askartelu on ihan hyvä. nyt kun ei oo isät/ ukit elossa,mies ei oo isä,niin ei tuu mitään suuniteltua. Kyllä sitä jotain tekis muuten.ei meilläkään isoja juhlia pidetä, lapset on varmaan koulussa jotain askarrellupaskarrellu ja keittäät mulla aamukaffeen
eiköhän se oo siinä
Tääläpäin oli kerran hevosen paistia kympillä kilo niin hain heti neljä kiloa.saiski kaupasta hevosta niin ostasin heti
Aaaa....senkös takia, kun mä tuolle völjyyn tarttuneelle esikoiselle pupatin että joko nää ovat joululahjusliikenteessäNii. Kukaan ei sit varoittanut mua siitä että huomenna on isänpäivä!
V.ittu että oli Prismassa porukkaa! Puolet jäi ostamatta kun tuli kiirus kotiin. Hermostuttavaa kun jengi sinkoilee kärryineen niin että silmissä vilisee.
Bongasinpa mukaan glögiäkin joten illalla hölökynkölökyn vuan
No eikös!*räpsytiräpsyti*
Ihan kuin tuo hymiö olis vaihtunut?No eikös!*räpsytiräpsyti*
Ihan perustavista löytyi vaikka yritin kyllä pälyillä sen ihanan pehmeen vaniljanmakuisen perään...namnam
Aii ettäkäköhäh mikä hymiö*räpsytiräpsytituitui*..ei tuossa nyt mun mielestä mikään vaihtunu, ihan nätisti on paikoillaan...Ihan kuin tuo hymiö olis vaihtunut?
Plögi maistuu jostain kumman syystä mun suussa ihan vatsahapoille
Ihan pöyristyttävää että vieläkin jotkut syöttävät eläviä, tuntevia lintuisia kissoille. Ettekö ole kuulleet kasvis vaihtoehdoista?Kahvia ja kisut sai kanaa
Son PlögiSoon glögi
Mun kissa rakastaa grillattua broileriaKahvia ja kisut sai kanaa
Olen sanaton... Onko teitä tunteettomia murhaajia vielä enempikin?Mun kissa rakastaa grillattua broileria
Purjo on hyvää*puolustelee*Son Plögi
Joo muutaman kerran oon yrittänyt maistella, mutta aina sama yrjöpurjo tunne suussa
Mun kissa rakastaa grillattua broileria
Kana oli jo kuollutIhan pöyristyttävää että vieläkin jotkut syöttävät eläviä, tuntevia lintuisia kissoille. Ettekö ole kuulleet kasvis vaihtoehdoista?
Esim quorno, härkis yms paskaa mitä jopa jotkut ihimisetkin syövätten?
Kun luin tän niin kuulin ihan oikeasti kukon vaikertavan että morsio häneltä laitettu (muka) parempiin suihin!
Usutan kettutytöt kohta kissaihmisten kimppuun!
Heiniä ja pöh*mutisee* tuo sekasyöjä on tuhonnut jo 3 kukkaa multa ja seuraavaks varmaan tuhoaa neljännen...ja kauhulla ootan jouluaattoa ja lasken mielessäni minuutteja kuusen koristelusta sen kaatamiseen keskelle olkkarin lattiaaOlen sanaton... Onko teitä tunteettomia murhaajia vielä enempikin?
Misu ois hyvä vaihtis kissoille, jäis enempi kanahaukoillekkin syötävää kun opettaisitte kissanne syömään heiniä!
Niin niin ja piipiti piipiti *haliutuu*Purjo on hyvää*puolustelee*
Sä oot saanu vaan huonoo tavaraa, nih.*halaa*
Nature ways to send message to cat womansKana oli jo kuollut
Joku muu olis sen jo muutenkin syönnyt
Eiiiiiih sehä ois kissan kidutusta pakottaa syömään korvikkeita ! Sitä paitsi noi likat on allergisia viljoille
....3.27 min.Heiniä ja pöh*mutisee* tuo sekasyöjä on tuhonnut jo 3 kukkaa multa ja seuraavaks varmaan tuhoaa neljännen...ja kauhulla ootan jouluaattoa ja lasken mielessäni minuutteja kuusen koristelusta sen kaatamiseen keskelle olkkarin lattiaa
Niin niin ja piipiti piipiti *haliutuu*
JJjjjaaa juuri tuon takia mulla on sisäkissa, joka pääsee ulos vain valjaissa...kotkat on kyllä upeita lintuja!!Nature ways to send message to cat womans
Juuri noin ja mä en osaa edes suuttua hirveesti tuolle vintiölle, sille antaa väkisin periks, heti kun sitä komentaa ja se kattoo hämmentyneenä pinkki nöpönenä nöpöttäen ja silmät suurina....3.27 min.
Suunnilleen pyöristäen.
Ja sitten te molemmat kirmaatte peffat pystyssä pitkin lattianpintaa ja hyökitte pomppivien joulupallojen perään...ja sä huokaiset hihkaisten "Uudestaan!!"
Joulu tulee, jeeeee!!