The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

• Tykkää
Reactions: Kais
ei meilläkään isoja juhlia pidetä, lapset on varmaan koulussa jotain askarrellupaskarrellu ja keittäät mulla aamukaffeen

eiköhän se oo siinä
Aamukahvi ja askartelu on ihan hyvä. nyt kun ei oo isät/ ukit elossa,mies ei oo isä,niin ei tuu mitään suuniteltua. Kyllä sitä jotain tekis muuten.

Viimeksi muokattu:
Siis voi hyvää päivää vaan mikä kansanvaellus oli ihmisten ilmoilla isossa kaupassa!!! Varmasti oli koko himputin maakunta justiisanyt naapurikuntineen ja rajantakalaisineen liikenteessä, sillä ihan_joka_ osastolla/hyllyvälikössä oli ryysistä! M e l k e i n rupes ahdistamaan mutta onneks ei sittenkään(y).

Yks äiti-ihminen oli kateissa; mies-ihminen pyöri pikkuvesseli sylissään ihan hukassaolleen näköisenä ja kuikuili kaula pitkällään että mistä näkyis tuttua pörröä tai helmusta. Sylissä oleva puolestaan ilmeestä päätellen nautti äkillisestä edestakaspyörähdystaaksepäin-pujottelunumerosta koskapa nauraahihkui ja heitti hekotellen väliin "Hukassa!! Äiti hukassa!!"-kommenttia. Toivottavasti se äiti-ihminen löytyi piakkoin, mies-ihminen kun...no, ihan selkeesti kaipas äiti-ihmistä ja kovasti vierelleen :)

Kassatätiselle nostan kyllä hattua ja tyrkkään kymmentä pistettä papukaijalla. Jonot kun olivat muhkunmahtavat mutta silti jaksoi hymyillä ja toivotella kivat viikonloput. Jäi kiva fiilis matkaan:)

Ja kalaa. Runsaasti. Kiitos nam:p.

Nii. Kukaan ei sit varoittanut mua siitä että huomenna on isänpäivä!

V.ittu että oli Prismassa porukkaa! Puolet jäi ostamatta kun tuli kiirus kotiin. Hermostuttavaa kun jengi sinkoilee kärryineen niin että silmissä vilisee. :confused:
Aaaa....senkös takia, kun mä tuolle völjyyn tarttuneelle esikoiselle pupatin että joko nää ovat joululahjusliikenteessä:unsure:

Myötäsympatiaempatiat sulle*halaa*, vaan hengissäpä selvisit sinäkin(y)!

• Tykkää
Reactions: r0s
Ihan putkeenhan se tuokaan reissu ei tietystikään mennyt:barefoot:...

Vasta tuolta mörköpimeyden keskeltä vesisadetihkuilusta kun kurvata roiskahtelin pihaan - melkein ojan kautta:notworthy:, kun jonkun on se nyt ihan selkeesti pitäny siirtääliikauttaa melkein keskelle ajolinjaa*ärrmurr* - niin vastaan käveli pipattavaa nuoriso-osastoa ja niin sain heti kuulla kuinka kiva ois jos korvia osattais käyttää ja vielä paremmin puhelinta tai ainakin vihdoinjaviimein vaikka päivittää se nyt jos koskaan!!!!! nykyaikaiseen versioon missä toimis kunnolla ja kuuluvasti kaikki hälytysäänetkin!! :oops: tulipa sitten siinä tsekattua tästä kivikautisesta kapulasta että jep, oli pommitettu runsaasti viesteillä ja rimputeltukin. Mutku puolustuksekseni vetosin järenköyhään ihmismassavyörymään sekä "plimplomplim- kassalle 18 tarvitaan myyjää...plimutiplomputi...kassa 22 palvelee teitä..pilipili..."...:notworthy:...armahdus kävi tuhahduksen kera: - Vois oikeesti hankkia sitä puhelinta kerta mukana kävelevä kännykäinfoteline...ja kuulolaitettakin.

:D:love:

Mulla on kohta tavanomaisuudesta suuresti poiketen käpälissäni maitoa kahvilla:coffee:, on ihapakko saada...Mmmm ja hei!! Bongasinpa mukaan glögiäkin joten illalla hölökynkölökyn vuan(y):D

Ja tään tahdissa tuli mm.putsattua auton sisäpinnat hienoisista pölypalleroishiukkasista, kits isonpienen diitseini:)...bassot ja volat oli hjuvin kohdillaan!

• Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Ihan kuin tuo hymiö olis vaihtunut?:X3::cautious:
Plögi maistuu jostain kumman syystä mun suussa ihan vatsahapoille:alien:
Aii ettäkäköhäh mikä hymiö*räpsytiräpsytituitui*..ei tuossa nyt mun mielestä mikään vaihtunu, ihan nätisti on paikoillaan...

Soon glögi:cautious:
Ja höh, onkohan sulla ollu joku liikavanhanen erä käpälissäs....toki voihan olla semmosia jotka eivät tyksi glögin ihunan jouluisasta maku- ja tuoksuelämyksestä mutta eihän siinä sitten mitään :)*kohauttaa olkapääkkösiään*

• Tykkää
Reactions: Kais
Kahvia :coffee: ja kisut sai kanaa
Ihan pöyristyttävää että vieläkin jotkut syöttävät eläviä, tuntevia lintuisia kissoille. Ettekö ole kuulleet kasvis vaihtoehdoista?
Esim quorno, härkis yms paskaa mitä jopa jotkut ihimisetkin syövätten?
Kun luin tän niin kuulin ihan oikeasti kukon vaikertavan että morsio häneltä laitettu (muka) parempiin suihin!
Usutan kettutytöt kohta kissaihmisten kimppuun!

Ihan pöyristyttävää että vieläkin jotkut syöttävät eläviä, tuntevia lintuisia kissoille. Ettekö ole kuulleet kasvis vaihtoehdoista?
Esim quorno, härkis yms paskaa mitä jopa jotkut ihimisetkin syövätten?
Kun luin tän niin kuulin ihan oikeasti kukon vaikertavan että morsio häneltä laitettu (muka) parempiin suihin!
Usutan kettutytöt kohta kissaihmisten kimppuun!
Kana oli jo kuollut (y):D:D
Joku muu olis sen jo muutenkin syönnyt :unsure:
Eiiiiiih sehä ois kissan kidutusta pakottaa syömään korvikkeita ! ;):(:sneaky: Sitä paitsi noi likat on allergisia viljoille

Olen sanaton... Onko teitä tunteettomia murhaajia vielä enempikin?
Misu ois hyvä vaihtis kissoille, jäis enempi kanahaukoillekkin syötävää kun opettaisitte kissanne syömään heiniä!
Heiniä ja pöh*mutisee* tuo sekasyöjä on tuhonnut jo 3 kukkaa multa ja seuraavaks varmaan tuhoaa neljännen:cautious:...ja kauhulla ootan jouluaattoa ja lasken mielessäni minuutteja kuusen koristelusta sen kaatamiseen keskelle olkkarin lattiaa:notworthy:
Purjo on hyvää:unsure:*puolustelee*
Sä oot saanu vaan huonoo tavaraa, nih.*halaa*
Niin niin ja piipiti piipiti *haliutuu*:love:

Heiniä ja pöh*mutisee* tuo sekasyöjä on tuhonnut jo 3 kukkaa multa ja seuraavaks varmaan tuhoaa neljännen:cautious:...ja kauhulla ootan jouluaattoa ja lasken mielessäni minuutteja kuusen koristelusta sen kaatamiseen keskelle olkkarin lattiaa:notworthy:

Niin niin ja piipiti piipiti *haliutuu*:love:
....3.27 min.
Suunnilleen pyöristäen.(y)

Ja sitten te molemmat kirmaatte peffat pystyssä pitkin lattianpintaa ja hyökitte pomppivien joulupallojen perään:love:...ja sä huokaiset hihkaisten "Uudestaan!!"
:rolleyes:

Joulu tulee, jeeeee!!(y)

Nature ways to send message to cat womans
JJjjjaaa juuri tuon takia mulla on sisäkissa, joka pääsee ulos vain valjaissa...kotkat on kyllä upeita lintuja!!
....3.27 min.
Suunnilleen pyöristäen.(y)

Ja sitten te molemmat kirmaatte peffat pystyssä pitkin lattianpintaa ja hyökitte pomppivien joulupallojen perään:love:...ja sä huokaiset hihkaisten "Uudestaan!!"
:rolleyes:

Joulu tulee, jeeeee!!(y)
:LOL:Juuri noin ja mä en osaa edes suuttua hirveesti tuolle vintiölle, sille antaa väkisin periks, heti kun sitä komentaa ja se kattoo hämmentyneenä pinkki nöpönenä nöpöttäen ja silmät suurina:love:
Ens viikolla edessä on leikkaus, sanoin vintiölle tänään että siitä tehdään vihdoinkin naaraspuolinen eunukki:sneaky:...samalla korjaavat napatyrän.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais

Yhteistyössä