The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Jos ei o valoa niin kaikki värit on mustia.

Olikos mulla muuten muita vaatteita kuin sinisiä, harmaita tai mustia?
Poikamiesäijä pääsee pyykissä helpommalla.
Meillä kaikki paitsi kuopus pukeutuvat mustiin.

Mutta arvaapas, mikä lajitteleminen on siinä, kun sekaisin on 37-39, 39-41 ja 40-43 kokoisia mustia sukkia. Siis mun ja vanhimman tyttären versiot erottaa koska tyttö käyttää niitä nilkkasukkia (siis niitä lyhyitä, varrettomia vaikka mun mielestä ne ovat varrettomia sukkia ja ne pidemmät niitä nilkkaversioita) muta noi poikien ja miehen sukat ovat suht mahdottomia...

• Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Päivää että pätkähti! Täällä oli eilen pottumuusia ja hirvisoossia. Höysteenä puolukkasurvosta ja porkkanaraastetta. Annettiin paikallisille lupa metsästää meidän mailla niin tuovat saalista

:p

Onneksi meillä oli edes hevosesta tehtyä pataa. Oli taas Cittarissa alle kympin kilohintaan paistia.

Tän päivän ruoka on vielä hakusessa. Prismassa pitänee piipahtaa.

Huomentapäivää sullekin :)

Päivä aloitettu pyykkärimuijana, piakkoin pääsen siunailemaan pesukoneen ehtymätöntä sukkien syömisvimmaa:D.. Hetken verran on pääkkösessä vilahtanut ajatus niiden sukkaparittajanipsuttimien hankkimisesta mutta tarkemmin ajateltuna nekin ehtinevät hävitä aivan muihin elämää ihmeellisimpiin käyttötarkoituksiin....

Muksaa lauvvantaita sulle:)

Huomentapäivää sullekin :)

Päivä aloitettu pyykkärimuijana, piakkoin pääsen siunailemaan pesukoneen ehtymätöntä sukkien syömisvimmaa:D.. Hetken verran on pääkkösessä vilahtanut ajatus niiden sukkaparittajanipsuttimien hankkimisesta mutta tarkemmin ajateltuna nekin ehtinevät hävitä aivan muihin elämää ihmeellisimpiin käyttötarkoituksiin....

Muksaa lauvvantaita sulle:)
Mukavaa lauantaita sinne :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä