Kjurrmjou vaanTui tui.
Sininen on mun lempiväri. Annos maksoi 8,90. Pizzerian pojat ovat tuttuja. Ehkä siksi oli hyvä annos.Onko vihreä myös sinun lempivärisi ja paljonko annos maksoi?
Täällä on nykyisin sen verran kilpailua nuissa kebabbiloissa, että tunkevat sen laatikon, niin täyteen että osa jää kanteen, jolloin ei ole kovin kuvauksellista kotipaketissa sekä olen huomannut, että osa kebabbiloissa käyttää salaista kikkaa siihen, että ikään kuin annos saadaan näyttämään isommalta, mutta ei siitä sen enempää.
Anteeksi, tuli vähän sekavaa tekstiä varmaan, mutta en nyt kerkeä alkaa tarkastamaan ja korjaamaan. Palaan illemmalla asiaan ja palaan viimeistään sitten. Puhelimella yritän räpeltää.
Niin minunkin ja musta.Sininen on mun lempiväri.
Jos ei o valoa niin kaikki värit on mustia.Niin minunkin ja musta.
Määki tyksin sinisestäNiin minunkin ja musta.
Totta!Jos ei o valoa niin kaikki värit on mustia.
Ehän mie tuota tiiä..?Olikos mulla muuten muita vaatteita kuin sinisiä, harmaita tai mustia?
SamiXetMääki tyksin sinisestä
Kukkosoosisriracha
No mutta Kais...!?Vilautus
No mutta piti nyt vähän vilautellaNo mutta Kais...!?
IltaaIltaa <- kahvia ja skumppaa
Eri laseissa ovatIltaa
Ja ohoh, nyt on tyrkätty yhdistelmällä josta ei voi muuta kuin tykätä! Tosin...on skumpan väärinkäyttöä jos se pirskahtelee kahvin seassa...mutta ei se kauheen väärin voi olla kuitenkaan kun hyvvää tekee
Kippis!
Mmm...että viikonloppu saa hyvinkin alkaa kun on kummatkin käet täynnäEri laseissa ovat
Aitoa tavaraa.Mmm...että viikonloppu saa hyvinkin alkaa kun on kummatkin käet täynnä
Mimmosen skumpan annat kuplistella nenääsi kutittamaan?
Jep, ostin sitä eilen.Kukkosoosi