Hei ihan kun me kaksi viettämässä lehvailtaa
Hei ihan kun me kaksi viettämässä lehvailtaa
Joo ja punkku on juotu.Hei ihan kun me kaksi viettämässä lehvailtaa
Siinä vaiheessa mä olen enemmänkin tään olonen:Joo ja punkku on juotu.
Hali kun nukuit huonosti, ikävää, parantumisia.Mä nukuin kanssa huonosti yön, nenä oli tukossa ja yskitti ja kissa nukkui peiton alla masun päällä (neitokaisen vakio paikka, on peitto päällä tai ei ) ja alkoi äänekkään kehräämisen samantien kun liikahdin.
Mä niin rakastan tuota kissaa!
Syvältä.Juuu,sain vastauksen hk:lta tosiaan heijän pakastekinkuissa on käytetty dekstroosia eli rypälesokeria joka on tehry maissista
No onneksi löytyy muilta kinkkuja joissa ei oo.
Ei olis uskonut että joulukinkustakin pittää lukkee mitä sisältää.
Joo,syvältä on. Laitoinkin sitten vastauksen että jää kyseiset kinkut kauppaan ja kysyin oisko mahollista tulevaisuudessa ettei käytettäisi tuotteissa maissia/ viljaa.Syvältä.
Pitääkin ottaa asiaksi ja kysellä kaikilta valmistajilta, mitä kaikkea kinkkuihin tungetaan.
Kettulestit
..että semmosta munansaannosta
Tai siis oisk...tjah, iltaa vaan
Paitti että silloin kun sitä kurpitsaa on niin harvoinpa tulee mieleen että sitä ei siltä istuimelta tuhoaiskaan eli herkuttelis napasensa tärviölleen heti.Heijoo, ja vinkkinä.
Ostakaa edullinen ale-kurpitsa, pilkkokaa ja keittäkää soseeksi. Sokeria hieman ja mausteeksi paras on kanelitanko mutta jauheversiokin kelpaa.
Sit pussitatte sen, pari, kolme desiä annoskoooksi ja pakkaseen.
Ja sen pussin voi myöhemmin käyttää kuumavesihanan alla, repiä rikki ja pudottaa sisuksen lettu- tai pannukakkutaikinaan sulamaan ja taas on syöty hieman enemmän kasviksia silleen ettei kellekään tullut mieleen nurista.
Moikka,jaa semmosta herkutteluaKettulestit
..että semmosta munansaannosta
Tai siis oisk...tjah, iltaa vaan
Ihavarmasti!Tulee ihan törkeen hyviä lettuja kun pistää kippoon banaania, kauraa ja kananmunaa, sekottaa ja paistaa (kuka siis kauraa pystyy syömään)
Ruma kuin perkele mutta kävelenIhavarmasti!
Mitäs ihmettäkummaa, mitä sulle kuuluu kukkuluuruu?
että karkuun ei pääse...!Ruma kuin perkele mutta kävelen
Heikkona hetkenä tässä kiiruspäissäni ehdin ohisuuni höpisemään ja lupaamaanMoikka,jaa semmosta herkuttelua
No tässä oli kaikenlaista, pakteeria ja pasillia eikä edes kurkuma auttanut. Vuorokauden verran jänskättiin amputoidaanko koko koipi kun siihen iski joku viirus ja se turposi ja meinasi kuoliota pukata. Omilla koivilla kumminkin mennään. Hitaasti mutta sinnikkäästi.että karkuun ei pääse...!
Hjuva juttu, siellä toipuminen edistyy ja asennekin on entisenlaisensa eli hyvin kohdillaan
No huh huh!! Jopas oli tilannetta ihan riittämiin, kiesus sentään!No tässä oli kaikenlaista, pakteeria ja pasillia eikä edes kurkuma auttanut. Vuorokauden verran jänskättiin amputoidaanko koko koipi kun siihen iski joku viirus ja se turposi ja meinasi kuoliota pukata. Omilla koivilla kumminkin mennään. Hitaasti mutta sinnikkäästi.
Ja kun asuu täällä korvessa tulee väkisin liikuttua. Onneksi työnantaja suhtautuu hyvin ja antaa mun tehdä etänä melkein kaiken ja ymmärtää jos on joku fyssari tai vesijumppaNo huh huh!! Jopas oli tilannetta ihan riittämiin, kiesus sentään!
Onneks säikähdyksestäkin toivuttu vaikka ei varmasti ihan hevillä mielestä unohdukaan...
Maltilla vaan eteenpäin ja kroppaa kuunnellen ja tarkkaillen. Onneks sulla on tukijoukotkin kohdillaan, mikä auttaa toipumisessa isosti*halaa*
Kiva nähdä sua pitkästä aikaa
Se on hyvä ettet vielä vallan sammaloiduJa kun asuu täällä korvessa tulee väkisin liikuttua. Onneksi työnantaja suhtautuu hyvin ja antaa mun tehdä etänä melkein kaiken ja ymmärtää jos on joku fyssari tai vesijumppa
Ja ruttunaamat käy säännöllosesti juoksuttamassa mummelia
On mun monesti käynyt mielessä kurkistaa mitä tänne kuuluu mutten muistanut salasanaa enkä edes minkä s-postin oon joskus ilmoittanut niin etten voinut pyytää uutta ja sitten en löytänyt koko ketjua