The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä nukuin kanssa huonosti yön, nenä oli tukossa ja yskitti ja kissa nukkui peiton alla masun päällä (neitokaisen vakio paikka, on peitto päällä tai ei :love: ) ja alkoi äänekkään kehräämisen samantien kun liikahdin.
Mä niin rakastan tuota kissaa!
Hali kun nukuit huonosti, ikävää, parantumisia.c122911.jpg
Mulla.oli kovat menkkakivut & hirveen huono olo,vaikka en oksentanut.
Kissat :love: Ihania muruja :love:

Viimeksi muokattu:
r0s
No nyt on sit hoidettu se (vitun) hammaslääkärikäynti mihin oli mentävä kun lastensuojelulla uhkailtiin.

Mä lähdin työstä tuntia aiemmin ja ajoin sata kilsaa. Eksä ajoi kolkyt kilsaa ja toi tytön hammaslääkäriin, mä hoidin käynnin ja kotimatkan.

Reikiä nolla. Kaikki hienosti. Ja mua vituttaa yhä. :mad:

Juuu,sain vastauksen hk:lta tosiaan heijän pakastekinkuissa on käytetty dekstroosia eli rypälesokeria joka on tehry maissista :(
No onneksi löytyy muilta kinkkuja joissa ei oo.
Ei olis uskonut että joulukinkustakin pittää lukkee mitä sisältää.:unsure:

r0s
Juuu,sain vastauksen hk:lta tosiaan heijän pakastekinkuissa on käytetty dekstroosia eli rypälesokeria joka on tehry maissista :(
No onneksi löytyy muilta kinkkuja joissa ei oo.
Ei olis uskonut että joulukinkustakin pittää lukkee mitä sisältää.:unsure:
Syvältä.

Pitääkin ottaa asiaksi ja kysellä kaikilta valmistajilta, mitä kaikkea kinkkuihin tungetaan.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Syvältä.

Pitääkin ottaa asiaksi ja kysellä kaikilta valmistajilta, mitä kaikkea kinkkuihin tungetaan.
Joo,syvältä on. Laitoinkin sitten vastauksen että jää kyseiset kinkut kauppaan ja kysyin oisko mahollista tulevaisuudessa ettei käytettäisi tuotteissa maissia/ viljaa.
Muilla valmistajilla oli semmosia kinkkuja ettei oo viljaa/ maissia tungettu.

• Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Heijoo, ja vinkkinä.

Ostakaa edullinen ale-kurpitsa, pilkkokaa ja keittäkää soseeksi. Sokeria hieman ja mausteeksi paras on kanelitanko mutta jauheversiokin kelpaa.

Sit pussitatte sen, pari, kolme desiä annoskoooksi ja pakkaseen.

Ja sen pussin voi myöhemmin käyttää kuumavesihanan alla, repiä rikki ja pudottaa sisuksen lettu- tai pannukakkutaikinaan sulamaan ja taas on syöty hieman enemmän kasviksia silleen ettei kellekään tullut mieleen nurista.

Heijoo, ja vinkkinä.

Ostakaa edullinen ale-kurpitsa, pilkkokaa ja keittäkää soseeksi. Sokeria hieman ja mausteeksi paras on kanelitanko mutta jauheversiokin kelpaa.

Sit pussitatte sen, pari, kolme desiä annoskoooksi ja pakkaseen.

Ja sen pussin voi myöhemmin käyttää kuumavesihanan alla, repiä rikki ja pudottaa sisuksen lettu- tai pannukakkutaikinaan sulamaan ja taas on syöty hieman enemmän kasviksia silleen ettei kellekään tullut mieleen nurista.
Paitti että silloin kun sitä kurpitsaa on niin harvoinpa tulee mieleen että sitä ei siltä istuimelta tuhoaiskaan eli herkuttelis napasensa tärviölleen heti.

Paahdettu myskikurpitsa...nam! Semmosenaan tai soseutettuna keitoksi tai kurpitsarieskaksi leipastuna..nam:p*pyyhkii orastavan heruttavaa kuolajoikuvanaa:oops:*

• Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
:D että karkuun ei pääse...!
Hjuva juttu, siellä toipuminen edistyy ja asennekin on entisenlaisensa eli hyvin kohdillaan:)
No tässä oli kaikenlaista, pakteeria ja pasillia eikä edes kurkuma auttanut. Vuorokauden verran jänskättiin amputoidaanko koko koipi kun siihen iski joku viirus ja se turposi ja meinasi kuoliota pukata. Omilla koivilla kumminkin mennään. Hitaasti mutta sinnikkäästi.

No tässä oli kaikenlaista, pakteeria ja pasillia eikä edes kurkuma auttanut. Vuorokauden verran jänskättiin amputoidaanko koko koipi kun siihen iski joku viirus ja se turposi ja meinasi kuoliota pukata. Omilla koivilla kumminkin mennään. Hitaasti mutta sinnikkäästi.
No huh huh!! Jopas oli tilannetta ihan riittämiin, kiesus sentään!
Onneks säikähdyksestäkin toivuttu vaikka ei varmasti ihan hevillä mielestä unohdukaan...

Maltilla vaan eteenpäin ja kroppaa kuunnellen ja tarkkaillen. Onneks sulla on tukijoukotkin kohdillaan, mikä auttaa toipumisessa isosti:)*halaa*

Kiva nähdä sua pitkästä aikaa:)

No huh huh!! Jopas oli tilannetta ihan riittämiin, kiesus sentään!
Onneks säikähdyksestäkin toivuttu vaikka ei varmasti ihan hevillä mielestä unohdukaan...

Maltilla vaan eteenpäin ja kroppaa kuunnellen ja tarkkaillen. Onneks sulla on tukijoukotkin kohdillaan, mikä auttaa toipumisessa isosti:)*halaa*

Kiva nähdä sua pitkästä aikaa:)
:D Ja kun asuu täällä korvessa tulee väkisin liikuttua. Onneksi työnantaja suhtautuu hyvin ja antaa mun tehdä etänä melkein kaiken ja ymmärtää jos on joku fyssari tai vesijumppa

Ja ruttunaamat käy säännöllosesti juoksuttamassa mummelia

On mun monesti käynyt mielessä kurkistaa mitä tänne kuuluu mutten muistanut salasanaa enkä edes minkä s-postin oon joskus ilmoittanut niin etten voinut pyytää uutta :rolleyes: ja sitten en löytänyt koko ketjua

• Tykkää
Reactions: Kais
:D Ja kun asuu täällä korvessa tulee väkisin liikuttua. Onneksi työnantaja suhtautuu hyvin ja antaa mun tehdä etänä melkein kaiken ja ymmärtää jos on joku fyssari tai vesijumppa

Ja ruttunaamat käy säännöllosesti juoksuttamassa mummelia

On mun monesti käynyt mielessä kurkistaa mitä tänne kuuluu mutten muistanut salasanaa enkä edes minkä s-postin oon joskus ilmoittanut niin etten voinut pyytää uutta :rolleyes: ja sitten en löytänyt koko ketjua
Se on hyvä ettet vielä vallan sammaloidu:D
Pienessä liikkeessä hyvä olla..tosin veikkaan että ruttunaamat kyllä hienosti muistuttavat ääriliikkeidenkin olemassaolosta ja nopeista reflekseistä ja venymisen tärkeydestäkin :D... Mitäs, johan nekin on jo vaikka kuin tomeria ja isoja:)!

Pointsit työnantajalle joustavuudesta ja ymmärryksestä ja viisaudesta pitää todellakin kiinni hyvästä työntekijästä:)

Mutta hei, se on kuules j ä l k i muisti mikä rulettaa(y)!

• Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä