The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Onko vihreä myös sinun lempivärisi ja paljonko annos maksoi?
Täällä on nykyisin sen verran kilpailua nuissa kebabbiloissa, että tunkevat sen laatikon, niin täyteen että osa jää kanteen, jolloin ei ole kovin kuvauksellista kotipaketissa sekä olen huomannut, että osa kebabbiloissa käyttää salaista kikkaa siihen, että ikään kuin annos saadaan näyttämään isommalta, mutta ei siitä sen enempää.

Anteeksi, tuli vähän sekavaa tekstiä varmaan, mutta en nyt kerkeä alkaa tarkastamaan ja korjaamaan. Palaan illemmalla asiaan ja palaan viimeistään sitten. Puhelimella yritän räpeltää.

Aqela
Onko vihreä myös sinun lempivärisi ja paljonko annos maksoi?
Täällä on nykyisin sen verran kilpailua nuissa kebabbiloissa, että tunkevat sen laatikon, niin täyteen että osa jää kanteen, jolloin ei ole kovin kuvauksellista kotipaketissa sekä olen huomannut, että osa kebabbiloissa käyttää salaista kikkaa siihen, että ikään kuin annos saadaan näyttämään isommalta, mutta ei siitä sen enempää.

Anteeksi, tuli vähän sekavaa tekstiä varmaan, mutta en nyt kerkeä alkaa tarkastamaan ja korjaamaan. Palaan illemmalla asiaan ja palaan viimeistään sitten. Puhelimella yritän räpeltää.
Sininen on mun lempiväri. Annos maksoi 8,90. Pizzerian pojat ovat tuttuja. Ehkä siksi oli hyvä annos. :D
Joissakin paikoissa laittavat hirveästi kebabia. Palat ovat liian isoja. :cautious:

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Näläkä ajettu hitoksiin(y)

Tekasin tommosen hiukan oikealla kädellä ja tosi paljon vasemmalla kädellä väsätyn mikälie- jotakinsekasinäkistinopeesti- pannupyttishässäkäntekeleen riisi-jauheliha-paprika-papupadan jäämistä ja oikein paistetusta kananmunasta..hiukan juustoraastetta ja srirachaa ja ääntä kohti kiitos nam :)

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Kais

Yhteistyössä