Aqela
Mä käyn tänään miehen kanssa ostarilla. Sanoi että tehdään jotakin kivaa. Mitä kivaa siellä ny voi tehdä?
Jaa,siel ollaan taas pilvessäTäällä ei ole kirkasta möllykkää. Pilvee vaan.
JooJaa,siel ollaan taas pilvessä
Mitäs kivaa siellä ostarilla olis ? Jotain muutakin ku kauppoja ?Mä käyn tänään miehen kanssa ostarilla. Sanoi että tehdään jotakin kivaa. Mitä kivaa siellä ny voi tehdä?
Täällä on melkeen koko päivän paistanut tuo möllykkä...aamulla tosin oli kyllä niin paksua harmaata pilvimassaa että melkein sapetti tai ainakin väsytti...mä oisin aamulla nukkuatossannu niiiin pitkään ja ihmettelinkin että on se kummaa kun ei viititä herätä ja sammuttaa tota ujellusta....ennenkö hoksasin että sehän on muuten meikäläisen häläri joka kiekuu
Auringonpaisteella on vaikeaa olla hapatuksellinen. Voihan sitä toki yrittää mutruilla ja kärttyillä mutta on se vaikeeta kun väkisinkin vaan hymyilyttää
Ja kiitos, Kais - lempeetä olemista sinnekin teille kahdelle. Niin - ja hyvää lomaa!
Se on homman tarkoituskin!Ai sää et siis halua saalista?
Näen itseni jo sieluni silmin juoksemassa pakoon hirvikärpäsiä suureen ääneen kiljuen ja sen miten hirvet juokseen päinvastaseen suuntaan.
Olis pitänyt arvata se kiva. Kysyin mitä oli mielessä.Mä käyn tänään miehen kanssa ostarilla. Sanoi että tehdään jotakin kivaa. Mitä kivaa siellä ny voi tehdä?
Muista kun kerran olin brittassa niin siellä oli keikalla Mikko Alatalo ja mä tanssin pitkälettisen hevikitaristin kanssa härkäparina känkkäränkän tahdissa.
Varastitte karkkia ja juoksitte vartijoita pakoon helmat paukkuen?Olis pitänyt arvata se kiva. Kysyin mitä oli mielessä.
Olis pitänyt arvata se kiva. Kysyin mitä oli mielessä.
Eiku juoksukaljat.Varastitte karkkia ja juoksitte vartijoita pakoon helmat paukkuen?